Skip to content

חשד: מטופל הכה רופאה באמצעות כיסא ושבר את ידה

מטופל, אסיר ברישיון, התייחס בגסות לרופאה בקופת חולים לאומית בלוד וזו סירבה לקבלו. הוא הניף עליה כיסא ושבר את ידה. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו ותפעל במקביל לבטל את רישיון האסיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה אתמול (שלישי) תושב לוד בן 23 , בחשד שתקף אתמול רופאה בקופת חולים לאומית בעיר ושבר את ידה באמצעות כיסא שהניף לעברה.
האירוע התרחש אתמול לקראת הצהריים, כאשר החשוד נכנס למרפאה, ניגש לרופאת משפחה במקום ודרש הפנייה לחדר מיון, תוך שהוא מאיים שאם לא תיתן לו הפניה יהרוג אותה וישרוף את רכבה כשהיא בתוכו. הצעיר אחז בכיסא שהיה בקליניקה, הניף אותו לעבר הרופאה, ופגע בה תוך שהוא שובר את ידה. שוטרי משטרת ישראל שהגיעו במהירות אל המקום עצרו את האיש וגילו כי מדובר באסיר ברישיון בגין עבירות הרכוש. ממשטרת ישראל נמסר כי "החשוד נחקר, והיום בבוקר יובא בפני שופט בבימ"ש השלום בראשל"צ. בכוונת משטרת ישראל לזרז את הליך הגשת כתב האישום נגד החשוד והבקשה לעצור אותו עד תום ההליכים וכן לפעול לביטול רישיון האסיר שלו ולהחזירו לריצוי מאסרו בפועל".

תקיפת רופא ברמב"ם - צילום ארכיון
תקיפת רופא ברמב"ם - צילום ארכיון

מקופת החולים לאומית הסבירו כי "אתמול בשעות הצהריים הגיע מטופל לקופה וביקש להיכנס לרופאה. המטופל השתמש בשמה בזלזול ועקב כך הרופאה לא הייתה מוכנה לקבל אותו, הלקוח השתולל ואיים עליה שתקבל אותו. הוא נכנס לרופאה וביקש הפנייה למיון, הוא התחיל לצרוח עליה ולדבר בצורה לא יפה. הרופאה הוציאה את הלקוח מהחדר אשר המשיך לצרוח ולהשתולל בלובי. הרופאה טוענת שנפגעה פיזית ממנו, הזמינה משטרה והגישה תלונה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן