Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 24 בדצמבר, 2016

גולשים על הירח, גוף שלישי, גריזלי, רק ג'יגולו, ספר הג'ונגל (2016), יחי הקיסר, המספרה 3, אמירה וסאם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:20 גולשים על הירח | Capture the Flag, ערוץ Hot פאן 

קומדיית אנימציה קצבית ורבת דמיון לכל המשפחה על הרפתקאות חבורת אסטרונאוטים צעירה בחלל. החבורה נשלחת לירח על ידי נאס"א על מנת להגן עליו מפני גנב מטורף, אשר רוצה להוכיח שהנחיתה על הירח היתה מבויימת. זאת במטרה להגיע אליו ראשון ולשדוד את המחצבים היקרים שטמונים בו. אסטרונאוט ותיק שפרש מזמן מצטרף אל החבר'ה הצעירים, במירוץ נגד הזמן כדי לעצור את המיליונר. בימוי: אנריקה גאטו. ספרד, 2015. הסרט יפה מבחינה ויזואלית: צבעים, צורות וקצב, אך הסיפור לא מציע שום דבר חדש או מיוחד. ציון: 

09:55 גוף שלישי Third Person, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 23 באפריל, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

10:10 גריזלי Into the Grizzly Maze, ערוץ Hot אקשן 

מותחן אימה והרפתקאות עוצר נשימה בכיכובם של ג'יימס מרדסן, תומס ג'יין, פייפר פראבו ובילי בוב תורנטון. שני אחים מנוכרים, שוטר מקומי ואסיר לשעבר שיוצא לאתר חבר שנעדר ביערות אלסקה, מגלים כי דוב גריזלי מפחיד משוטט ביערות. מסתבר שהדוב מטיל האימה אינו מרפה ומסכן את שלום אשתו החירשת של האח השוטר, אקולוגית שנמצאת במקום לצורך צילומי טבע. בימוי: דייויד הקל. ארה"ב, 2015.

13:55 רק ג'יגולו | Fading Gigolo, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 בינואר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

17:00 ספר הג'ונגל | The Jungle Book, ערוץ Yes5 

עיבוד לייב-אקשן לקלאסיקת האנימציה. סיפורו של מוגלי, גור האדם שגדל בג'ונגל ולומד את חוקי היער מפי ידידיו הטובים – באלו הדוב ובאגירה הפנתר. כשמגיע הזמן בו הנמר שירחאן מחליט כי הילד מהווה סכנה ביער, מוגלי חש כי הוא אינו רצוי עוד, ומחליט לצאת למסע ביחד עם באלו ובאגירה. מסע מרתק בו הוא יפגוש חיות מעניינות נוספות וילמד רבות על עצמו. שחקנים: ניל סטי, סקרלט ג'והנסון, ביל מארי, בן קינגסלי. דיבוב עברית: שחר קדוש, לירון לב. במאי: ג'ון פבריו ("איירון מן"). ארה"ב, 2016. ההרפתקה בג'ונגל מביאה את מוגלי ואת הצופים לחוויה יפה, מקסימה ובעיקר מבדרת. ציון: 

22:00 יחי הקיסר! | !‏Hail, Caesar, ערוץ Hot גולד 

קומדיה הוליוודית. במהלך צילומי סרט גדול ועטור תקציב , הכוכב הראשי נחטף. מנהל ההפקות, המומחה לטיפול במשברים לא צפויים, יוצא להשיב אותו וזאת לא משימה פשוטה בכלל. שחקנים: ג'ורג' קלוני, סקרלט ג'והנסון, ג'וש ברולין, צ'אנינג טייטום, רייף פיינס, טילדה סווינסטון. במאים: איתן כהן וג'ואל כהן. ארה"ב, 2016. בוודאי שזה אינו אחד מן הסרטים הטובים ביותר של האחים כהן, אבל מתחת לפני השטח ישנה סאטירה חשובה על הוליווד הישנה. ציון: 

22:00 היא גרמה להם לעשות את זה | She Made Them Do It, ערוץ לייפטיים 

ג'נה דוואן-טייטום ("סטפ אפ") מככבת בדרמת פשע, המבוססת על סיפור אמיתי. סטודנטית צעירה נשלחת לכלא לאחר שהיא מואשמת ברצח של שני שותפים במעונות כשהיא טוענת שבן זוגה רצח אותם והיא למעשה חפה מפשע. אחרי שהערעור שלה נדחה בשנית היא מחליטה לברוח מבית הכלא ונכנסת לרשימת האנשים הכי מבוקשים של ארה"ב.

22:00 המספרה 3 Barbershop: The Next Cut, ערוץ Hot פאן 

דרמה קומית אפרו-אמריקנית שלישית בסדרה המצליחה, שביים מלקולם די. לי, מי שיצר את "מת לצחוק 5", ובהשתתפות הכוכבים קומון, אייס קיוב וניקי מינאז'. 10 שנים חלפו מאז המפגש האחרון במספרה של קלווין בדרום שיקגו, אותו עסק כושל שרק קלווין הציל במו ידיו מסגירה. הצוות הוותיק שלו אמנם נשאר, הטיפוסים מוזרים והמשעשעים ממשיכים להגיע בהמוניהם, אבל המספרה בהחלט עברה כמה שינויים מכריעים. קודש הקודשים כבר מזמן לא פועל על טהרת המין הגברי, ונשים בהחלט שותפות פעילות בו. הן אלו שמביאות למקום את טעמן האישי וגם פיסות רכילות ודרמה. למרות אווירת החברות הקרובה, המצב בקהילה הסובבת אותם גרוע, האוכלוסייה מתדרדרת, וקלווין ועובדיו נחלצים להציל את המספרה. הקומדיה השנונה והייחודית זכתה כקודמותיה להצלחה ניכרת בקופות. ארה"ב, 2016. לחובבי הסוגה, הסרט טוב יותר מקודמיו, ומביא מעט הומור, חיבה ומחשבה. ציון: 

22:00 אמירה וסאם | Amira & Sam, ערוץ Hot דרמה 

דרמה רומנטית מחממת לב. חייל אמריקני לשעבר שמנסה להסתגל מחדש לחיים האזרחיים לאחר שהות ממושכת מעבר לים, פוגש מהגרת עיראקית צעירה, אחייניתו של חברו לקרב. כשהיא נקלעת לבעיות מול רשויות ההגירה, הוא מציע לשמור עליה ובין השניים מתפתחת ידידות שהופכת לאהבה מפתיעה. שחקנים: מרטין סטאר, דינה שיהבי,פול ווסלי, בימוי: שון מולין. ארה"ב, 2014. הכימיה בין השחקנים בינונית, אך העלילה חמה, מעניינת ומתוקה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן