Skip to content

שני עובדי מודיעין אזרחי חשודים בגניבת 3.5 מיליון שקל

השניים סיימו יום עבודה ודיווחו כי נעלמו מהם 2 שקים עם הכסף. "הם משתפים פעולה עם החוקרים ומכחישים את כל החשדות" נמסר על ידי פרקליטיהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני עובדי חברת מודיעין אזרחי נעצרו בחשד כי גנבו  שני שקי כסף בסך כולל של 3.5 מיליון ₪. השניים כך  עולה מבקשת המשטרה להארכת מעצרם שהוגשה היום בבית משפט השלום בתל אביב.
מהדיון בבית המשפט עולה כי אתמול יצאו שני העובדים עם רכב מודיעין אזרחי לעבודת העברת כספים כשבמסגרת זו חתמו על שקי הכסף אותו נדרשו להעביר. לטענתם לאחר מסירת שקי הכסף התברר להם כי חסרים שני שקים עליהם חתמו. הם חיפשו במקומות בהם עצרו אך ללא הועיל והודיעו על כך לממונים עליהם בחברה. השנים, נהג הרכב והאחראי עליו הכחישו את המיוחס להם אך אינם יכולים להסביר את העלמות השקים.   חיותה כוחן עומר, שופטת בית המשפט האריכה את מעצרם בארבעה ימים עד 26.12.2016.
עורכי הדין

צילום יח"צ מאתר החברה
צילום יח"צ מאתר החברה

תמר נבו ויוסי שילוח שמייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את שני עובדי מודיעין אזרחי שחשודים בגניבת כסף ממשאית החברה מסרו כי :״ מדובר בעובדים מסורים של החברה שמיד שגילו שהכסף אבד דיווחו לממונים. הם משתפים פעולה עם החוקרים ומכחישים את כל החשדות. אנו מצפים שהמשטרה תמצה את החקירה. הסיטואציה אינה מוכרת להם והם נמצאים במצב קשה״.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן