Skip to content

מיצג "ארדלנה" הסתיים במשטרה

מייצג ה"רדלנה", ספינה דמיונית שעליה שקי קנביס על שמו של גלעד ארדן, השר לביטחון פנים המתנגד החריף ללגליזציה של המריחואנה, נחשף היום בידי משטרת ישראל. "המשטרה תפעל בנחישות עם כלל האמצעים העומדים לרשותה כנגד תופעת יבוא וסחר בסמים בניגוד לחוק" סיכמו במשטרה. בעלי הספינה עליה צולם המייצג נחקר ומסר גירסה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל אתרה היום (חמישי) את הספינה שכביכול הפליגה לחופי ישראל עם שקי קנביס כשזו עוגנת ביפו. בעלי הספינה נחקר ומסר את גרסתו.
השבוע פורסם כי ספינה בשם "ארדלנה" נמצאת בדרכה לישראל כשהיא מצוידת ב- 450 ק"ג של קנאביס ויעודה (כך על פי המארגנים) "לשבור את מצור הקנאביס" על ישראל.  עיקר הפרסום נעשה ברשת החברתית פייסבוק ואף בתוכנית הצינור הלילית של ערוץ 10.  הפעילים למען שימוש חופש במריחואנה קראו לספינה "ארדלנה" כשהם מקפלים בשם שתי שמות – ה"אלטלנה" שניסתה להבקיע ולהוריד בחופי תל אביב נשק בניגוד לעמדת הממשלה הזמנית בקיפול שם משפחתו של גלעד "ארדן", שר לביטחון פנים שמתנגד בתוקף ללגליזציה של הקנביס – ה"ארדלנה".

צילום: אתר קנביס
צילום: אתר קנביס
צילום: אתר קנביס
צילום: אתר קנביס

הפעילים אף הגדילו לעשות והצטלמו על סיפונה של הספינה, לכאורה בלב ים, עם שקי קנאביס המיועדים להגיע מחו"ל ארצה במשט ביום שישי וקראו לציבור לקבל את פניה בחוף גורדון בתל אביב (שם יחולקו שקי הקנביס לכל דורש).

צילום: אתר קנביס
צילום: אתר קנביס
צילום: אתר קנביס
צילום: אתר קנביס

במשטרת ישראל הבינו מיד כי מדובר בתרגיל הונאה תקשורתי לדבריהם "מן הזן הלא מאוד מתוחכם", שמטרתו לקושש כותרות לצרכים תקשורתיים. חוקרי המשטרה איתרו היום את הספינה, וכפי שסברו החוקרים, היא אכן כלל לא הייתה בלב ים בדרכה מחו"ל אלא עוגנת לה בנחת בנמל יפו. בעל הספינה נחקר במשטרה ומסר גרסתו והמשטרה נמסר כי היא תמשיך בחקירת האירוע.
"משטרת ישראל תפעל בנחישות עם כלל האמצעים העומדים לרשותה כנגד תופעת יבוא וסחר בסמים בניגוד לחוק", נמסר מהמשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן