Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 02 בינואר, 2017

האוורי ביקס 2, חייהם הסודיים בני 4 ו-5 2, מבקשי מקלט, ליל האירוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 הארווי ביקס 2 | Harvey Beaks 2, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת אנימציה מופרעת. במרכזה דמותו של הארווי ביקס, ציפור מתוקה ונעימה הליכות. להארווי שני חברים טובים, פו ופי התאומים, ויחדיו יוצאת השלישייה לחפש הרפתקאות משוגעות ביער הקסום שהוא ביתם. הארווי לקיים מסיבת פיג'מות על עץ יחד עם חבריו, להפוך לביייביסיטר מוסמך, לקבל צלקת מגניבה ועוד.

21:00 חייהם הסודיים של בני 4 ו-5 2 The Secret Life of 4, 5 Year Olds, ערוץ Yes דוקו 

עונה שנייה לפרויקט בו מתועדת קבוצת ילדים בני 4 ו-5 בגן הילדים. הגן שנבנה במיוחד ורושת במצלמות ובמיקרופונים כדי לקלוט כל לחישה וכל יבבה, מפגיש את הילדים אחד עם השני בפעם הראשונה. עולמם מתגלה כמלא בצחוק, דמע, דרמה, פוליטיקות, משחקי כוחות ודמויות גדולות מהחיים. צוות מומחים שמשקיף על הילדים מאחורי המצלמות מבאר את המדע שמאחורי התנהגות הילדים. העונה השנייה כוללת ארבעה פרקים – שני פרקים יוקדשו לגילאי 4 ושני פרקים יוקדשו לגילאי 5. אנגליה, 2016.

22:00 ליל האירוע | The Night of, ערוץ Hot פלוס 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 באוגוסט, 2016, בשעה 21:30 בערוץ Yes Oh

22:00 מבקשי מקלט | Chasing Asylum, ערוץ Hot8 

מבט מבפנים על תנאי המחייה הבלתי אפשריים של הפליטים הכלואים במחנות המעצר בפפואה גיניאה החדשה ובאי מאנוס, בגלל מדיניות ההגירה הנוקשה של אוסטרליה. הסרט חושף את ההשפעה האמיתית של מדיניות המעצר באוסטרליה ובוחן כיצד הפכה למדינה בה המנהיגים בוחרים מעצר על פני חמלה והממשלות שוללות זכויות אדם בסיסיות. אוסטרליה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן