Skip to content

עקב איומים על חייו – אבטחה כבדה סביב ראש עיריית לוד

ממידע שהצטבר בידי משטרת ישראל עולה כי קים חשש רציני מפני אפשרות פגיעה של גורמים שונים בעו"ד יאיר רביבו ראש הרשות. רמת הסיכון הגבוהה הביא להצבת מאבטחים סביבו 24 שעות. רביבו: "לא אירתע מאיומים כאלה ואחרים. אמשיך בע"ה לפעול בנחישות לאכיפת החוק והסדר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל תגברה את האבטחה סביב ראש העיר לוד בשל מידע מודיעיני על כוונה לפגוע בו. כך נודע היום (ראשון). על פי הפרסום הוצבה שמירה של 24 שעות סביב ראש העיריה בשל החשש כי גורמים עבריינים מבקשים לפגוע בו, כך חשפה הבוקר רשת רוטר.

על פי הפרסום נקרא עו"ד יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, לפני מספר ימים בדחיפות לשיחה עם תנ"צ יהודה בן עטר מפקד מרחב השפלה ומפקד תחנת לוד, אשר הציגו בפניו מידע מודיעיני, לפיו קיים חשש שגורמים מסוימים עלולים לפגוע בו. קציני המשטרה הודיעו לראש העיר כי הוא סווג כמאוים בדרגה 6, שזו דרגת רמת האיום הגבוהה ביותר, לפיכך תוגברה האבטחה סביבו 24 שעות ביממה.

עו"ד יאיר רביבו עם מפקד המחוז לשעבר ניצב ברונו שטיין (צילום ארכיון: אתר לוד)
עו"ד יאיר רביבו עם מפקד המחוז לשעבר ניצב ברונו שטיין (צילום ארכיון: אתר לוד)

עוד נודע כי בשלב זה ובשל החקירה הרגישה, לא ניתן להצביע על זהות הגורמים המאיימים, אולם בסביבתו הקרובה של ראש העיר מתגבשות הערכות לפיהם האיומים הינם תוצאה של הסתה כנגד ראש העיר, בעקבות הריסות מבנים בלתי חוקיים ותמיכתו בעניין חוק המואזין המתגבש, וכן שורה של צעדים נחושים שהוא מוביל לאכיפת החוק והסדר בלוד.

במשטרת ישראל לא לקחו כל סיכון ולאחר ביצוע הערכת מצב החליטו לקבוע סל אבטחה הדוק עבור ראש העיר. בתוך כך תוגברה כאמור האבטחה סביב ראש העיר יאיר רביבו ובני משפחתו וסביבת מגוריו ולשכתו רושתו במצלמות אבטחה. בנוסף, אנשי משטרה וגורמי אבטחה מעניקים לראש העיר טבעת אבטחה צמודה, וכן מבוצע פיקוח קפדני על הבאים לבניין העירייה.

"אני סומך על משטרת ישראל שתדע לדאוג לביטחוני ולא אירתע מאיומים כאלה ואחרים. אמשיך בע"ה לפעול בנחישות לאכיפת החוק והסדר בעיר וכל זאת במטרה לשפר את איכות חיי התושבים בלוד", אמר רביבו.

1 Comment

  1. דוד
    1 בינואר 2017 @ 17:01

    מתגבשת הדיעה שהאיומים הם של פושעים מחבלים ערבים מלוד. לא לחכות חלילה לקרות המקרה אלא כל החשודים באיומים אלה שיכנסו נכון לעכשיו למעצר מנהלי אפילו של שנים עד אשר הרקב בלוד יינקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן