Skip to content

חשד להתאבדות: אישה וארבע בנות נהרגו בשריפה

משטרת ישראל, מכבי האש ומד"א שהוזעקו לשריפה בדרך חברון בירושלים, מצאו את האישה וארבעת הילדות ללא רוח חיים. "ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותן בשטח", סיפר הפראמדיק. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות השריפה ומותן - "כל האפשרויות נבדקות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה וארבעה ילדות, ככל הנראה בנותיה, נהרגו היום (ראשון) בשריפה שפרצה בדירה בירושלים.
היום בשעות אחר הצהריים הוזעקו משטרת ישראל, מכבי האש ומד"א לדירה בדרך חברון 93 בירושלים. בדירה נמצאו האישה ובנותיה ללא רוח חיים.  לאחר מאמצי החיאה נאלצו פאראמדיקים של מד"א לקבוע את מותן של 5 הנפגעות, בהן: אישה בשנות ה 36, 2 נערות כבנות 12, ילדה כבת 7 ופעוטה כבת שנתיים.
ממשטרת ישראל נמסר כי "בדירה בקומה חמישית  בבניין ברחוב דרך חברון פרצה שריפה . כוחות משטרה, כב"ה ומד"א שהגיעו למקום פרצו את הדלת .  בדירה אותרו 5 נפגעים במצב אנוש,  אישה כבת 36 , ועוד 5 ילדים בגילאי  4-10 וכי פרמדיקים של מד"א מד"א קבעו את מותם.

בעקבות האירוע הטרגי דרך חברון נסגרה לתנועה מצומת הבנקים עד דוד רמז והתנועה מופנית כעת לכיוון דרך בית לחם.  למגפון נודע כי קיים חשד להתאבדות. מהמשטרה מסרו כי "המשטרה פתחה בחקירה" וכי "כל הנסיבות נבדקות בשלב זה".

הדירה בקומה החמישית בבניין עלתה באש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדירה בקומה החמישית בבניין עלתה באש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום כונן מד"א מנחם אסטריק שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי עשן מהחלון מהקומה האחרונה, מיד עליתי למעלה ונכנסתי לבית שהיה אפוף עשן יחד עם לוחמי האש שפרצו הדירה. ראיתי אישה בשנות ה 30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. לוחמי האש חילצו אלי למרפסת הדירה 4 נפגעות מחוסרות הכרה, נערה כבת 12 ו- 3 ילדות קטנות, הן סבלו מכוויות קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותן בשטח."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן