Skip to content

שבוע שמיני ברציפות של הפגנה מול ביתו של היועמ"ש

הפגנה שמינית במספר מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה הוזזה על ידי המשטרה, בטענה של הפרעה לשכנים, מני נפתלי, רפי רותם ועוד התייצבו עם רבים אחרים להמשיך מחאה שמבחינתם תסתיים רק עם חקירה מקיפה של ראש הממשלה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה השבוע השמיני ברציפות שהמפגינים מגיעים להפגין מול ביתו של אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירות לגבי מגוון פרשות שקשורות לראש הממשלה.

"צוללות זה יותר מסיגרים"
"צוללות זה יותר מסיגרים"

הדרישה באה על רקע החקירה שהחלה בשבוע האחרון בנושאים שקשורים לקבלת מתנות וטובות הנאה אחרות מבעלי הון שונים ביניהם ארנון מילצ'ן. המפגינים דורשים לפתוח בחקירות פליליות בפרשת הצוללות, פרשת רכישת כלי השיט, להתחקות אחר קשרי ההון שלטון עם משפחת עופר ובנושא קבלת מתווה הגז.

השבוע בעקבות תלונות, לכאורה, של שכנים הגרים סמוך לביתו של היועץ, החליטה המשטרה להזיז את מיקום ההפגנה כ 200 מ' מביתו של היועמ"ש. למרות זאת חלק מהשכנים אינם מתנגדים לקיומה של ההפגנה ליד ביתם למרות ההפרעה. אחת השכנות אף דיברה אל המפגינים ואמרה שאמנם מדובר בהפרעה אבל מבחינתה מדובר במטרה החשובה והיא איננה מתנגדת לקיום ההפגנה במקום.

אחת השכנות מדברת למפגינים
אחת השכנות מדברת למפגינים

בין משתתפי ההפגנה נכח גפ פרופ' אבשלום אליצור, פיזיקאי וחוקר גנטיקה אשר דיבר אל המפגינים. פרופ' אליצור הוא אוטודידקט ואחד ממציאי ניסוי אליצור-ויידמן, ניסוי מחשבתי במכניקת קוונטים.

פרופ' אבשלום אליצור
פרופ' אבשלום אליצור

בהפגנה השתתף גם רפי רותם שביקש לארגן משלחת של המפגינים לשיחה עם מר מנדלבליט. נמסר לו מפי מפקד המשטרה במקום שהוא מתבקש להגיש מכתב בקשה לקיום הפגישה ללשכת היועמ"ש בכדי שיוכל לשקול זאת.

רפי רותם עם המפגינים
רפי רותם עם המפגינים

3 Comments

  1. זאב
    9 בינואר 2017 @ 2:35

    רפי יקר
    תודה על הקביעות שאתה בא לצלם
    האם הסיבה שלא רואים את השלט של הונאת הבחירות היא הוראת מערכת, או בחירה שלך?
    להתראות בשבוע הבא
    זאב

    • רפי מיכאלי
      9 בינואר 2017 @ 8:07

      הי זאב,
      התמונות המופיעות בכתבה הן החלטה החלטה עריכתית.
      רפי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן