Skip to content

עכו: חשד לרצח והתאבדות או רצח כפול

תושבת עכו מצאה מוטלת ללא רוח חיים מחוץ לביתה ההמצוי בקומה השישית בבית מגורים בעיר. בנה בן השש נמצא בביתו ללא רוח חיים ועליו סימני אלימות. גבר נוסף נמצא ישן בתוך הדירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה בת כ-35 נמצאה הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים מחוץ לבית מגוריה בעכו. בדירת מגוריה נמצא בנה, ילד כבן 6  עם סימני אלימות קשים וללא רוח חיים. גבד נוסף, ככל הנראה אביו של הילד נמצא ישן בדירה. המשטרה פתחה בחקירה.
הבוקר בסמוך ל06:30 הבחינו עוברי אורח בגופת האישה שככל הנראה קפצה או נדחפה אל מותה כשהיא מוטלת מחוץ לבניין בן 6 קומות ברחוב נתיב חטיבת גולני בעכו, בו היא גרה. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו לקום עלו לבית האישה ומצאו בדירתה שבקומה השישית את בנה הקטן מוטל ללא רוח חיים כשכעליו סימני אלימות קשים. נכון לעכשיו הילד נרצח ולאחר מכן קפצה האם והתאבדה.  בתוך הדירה נמצא גבר, ככל הנראה אב המשפחה כשהוא ישן.

זירת הרצח בעכו - מהקומה השישית קפצה האם או נדחפה
זירת הרצח בעכו - מהקומה השישית קפצה האם או נדחפה

ממד"א נמסר כי "בשעה 06:31 נמסר למד"א מרחב אשר על אישה שככל הנראה נפלה/קפצה מגובה של 6 קומות ברחוב נתיב חטיבת גולני בעכו. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 35. בסריקות שנערכו בדירתה אותר ילד כבן 5 עם סימני אלימות ומותו נקבע גם כן. נסיבות האירוע אינן ברורות"
מיכאל יוחנוב, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירת האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו למרגלות הבניין אישה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". הוא הוסיף כי "יחד עם המשטרה עלינו לבניין, ובאחת הדירות אותר ילד ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים. לצערנו לא נותר לנו מה לעשות, אלא לקבוע את מותו במקום."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן