Skip to content

באילו דרכים תוכלו להשיג הלוואות לפתיחת עסק חדש

אתם עומדים על סף הקמת עסק חדש אשר כל כך הרבה זמן ציפיתם וחיכיתם לו, הכל כבר מוכן לפתיחה החגיגית ורק דבר אחד אחרון חסר, המימון. זה לא מפתיע שבמעמד פתיחת עסק הדבר החשוב ביותר הוא כמובן כסף נזיל אשר יאפשר לכם לרכוש ולהזמין את כל הציוד הנלווה, ההוצאות הנדרשות והעלויות הנוספות אשר להם יזדקק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתם עומדים על סף הקמת עסק חדש אשר כל כך הרבה זמן ציפיתם וחיכיתם לו, הכל כבר מוכן לפתיחה החגיגית ורק דבר אחד אחרון חסר, המימון. זה לא מפתיע שבמעמד פתיחת עסק הדבר החשוב ביותר הוא כמובן כסף נזיל אשר יאפשר לכם לרכוש ולהזמין את כל הציוד הנלווה, ההוצאות הנדרשות והעלויות הנוספות אשר להם יזדקק העסק. בכתבה הבאה נסקור מספר אפשרויות העומדות לרשותכם כאשר אתם מחפשים מימון לעסק חדש.

לקיחת הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית לפתיחת עסק

השיטה המוכרת והנפוצה ביותר לשימוש בהלוואות לעסק חדש היא כמובן דרך הלוואה מבנקים או גופים חוץ בנקאיים המאפשרים זאת. בעוד הבנקים דורשים המון ערבויות, הוכחות ומסמכים, הם גם מקשים מאוד על המבקשים ללוות כספים עבור העסק החדש שלהם באם אין להם עבר מוכח וערבויות בסכומים גבוהים.

בנקים לא רואים את תחום העסקים הקטנים בתור תחום משתלם למתן הלוואה ומגדירים אותו בתור פוטנציאל סיכון גבוהה. לכן, התנאים אשר יציעו בדרך כלל לא יהיו משתלמים ללווה ובמקרים רבים הוא יעדיף לחפש אופציות אחרות.

אפשרות נוספת היא קבלת הלוואה מבתי השקעות וגופים פיננסים חוץ בנקאיים. הלוואה שכזו מהווה את האפשרות הפשוטה ביותר למימון לעסק חדש. המסמכים והערבויות אשר עליכם יהיה לספק לא יהוו איום, מדובר בפרטים בסיסיים ודרישות הגיוניות ולא מוגזמות. ישנם המון עסקים כאלו אשר פזורים ברחבי הארץ והם מאפשרים לקבל את ההלוואה במהירות רבה ובקלות. גם בחלופה זו חשוב לשים לב לתנאים ולאחוזי הריבית, תנאי פיזור התשלומים וכד' ולבדוק היטב שהגוף המלווה הוא עסק חוקי ומסודר ושלא הגעתם בטעות לשוק האפור.

קרנות סיוע המציעות הלוואות לעסקים חדשים

בישראל ישנן קרנות סיוע אשר מציעות כספים בערבות המדינה. הגוף המוכר ביותר נקרא הקרן לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה. הקרנות מהסוג הנ"ל מאפשרות הלוואה של סכומים בין 100 אלף שקלים ועד לחצי מיליון שקלים, עם דרישות משתנות ביחס לגובה ההלוואה ובין קרן לקרן כמובן.

לדוגמא, נכון לזמן כתיבת שורות אלו, הקרן לסיוע לעסקים בערבות מדינה מאפשרים הלוואה של עד חצי מיליון שקלים עם דרישה לבטחונות בגובה של לא יותר מ25% מסך ההלוואה, הון עצמי של 20 אחוזים, בריבית של פריים + 3.5% לתקופה של 5 שנים ותקופת גרייס (חסד) של שישה חודשים.

קרן שמש למשל, מציעה ליזמים בגילאי 24 עד 70 עם היסטוריה כלכלית ללא רבב הלוואה לפתיחת עסק של עד 90 אלף שקלים, כאשר הדרישה היא ל-3 או 4 ערבים, הון עצמי של 20% והחזר בכ-40 חודשים ללא ריבית.

שיטות מימון נוספות לעסקים חדשים בישראל

בשנים האחרונות התחום של מימון המונים דרך האינטרנט התפתח במהירות גדולה, וממשיך לשגשג ולתפוס תאוצה מדי שנה. האתר העולמי קיקסטארטר ודומיו, כמו גם אתר הדסטארט הישראלי, מציעים פלטפורמה לבקשת מימון עבור העסק שלך מלקוחות הקצה, בהם אתה תציג את העסק והמוצרים שלך, ותאפשר לגולשים להזמין מראש או להשקיע בעבור אחוזים כמו שאתר ההשקעות פיפלביז הישראלי מאפשר.

שימו לב לעבור ולבדוק את כל האפשרויות ואת האותיות הקטנות כאשר אתם מבקשים הלוואה להקמת עסק, עדיף להיות בטוחים מאשר להצטער לאחר מכן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן