Skip to content

החלה חקירתו השנייה של ראש הממשלה

אחר הצהרים נכנסו החוקרים לבית ראש הממשלה והחלו בחקירתו השנייה. החוקרים יעמתו אותו עם חומרים שטרם עומת אתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר היום (חמישי) בפעם השנייה בחשד לקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים משני אנשי עסקים. אחר הצהריים, לקראת השעה 17:00 נכנסו חוקרי יאח"ה למעונו הרשמי שבירושלים, והחלו בחקירה. בתחילת השבוע הוא נחקר במשך שלוש שעות, על ידי קציני היחידה בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור.

שלושה ימים לאחר חקירתו הראשונה של ראש הממשלה בפרשה, הגיעו החוקרים למעונו הרשמי לחקירה שניה. בסמוך מאוד לתום החקירה הראשונה פרסם אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה, הודעה לפיה :הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים, ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות. במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה". הסביר היועה"מ.

לא היה כלום, אל תתפרו חליפות (צילום מסך)
לא היה כלום, אל תתפרו חליפות (צילום מסך)

בישיבת סיעת הליכוד לנושא ואמר: "אנחנו שמים לב לפרסומים בתקשורת. אנחנו שומעים את הרוח החגיגית והרוח המנשבת באולפני הטלוויזיה, במסדרונות האופוזיציה – חכו עם החגיגות, אל תמהרו. אמרתי לכם ואני חוזר ואומר לכם – לא יהיה כלום כי אין כלום. אתם תמשיכו להפריח בלונים עם אוויר חם ואנחנו נמשיך להוביל את מדינת ישראל".
בתחילת החודש פרסם נתניהו פוסט בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "ביביטורס" – כלום! טענה למימון בחירות אסור – כלום! טענה להטיית תוצאות פריימריז – כלום! טענה לקבלת טובות הנאה בחו"ל ומימון טיסות – כלום! שנים ארוכות של רדיפה יומיומית נגדי ונגד משפחתי התבררו אתמול כלא כלום – שום דבר. מישהו בתקשורת יתנצל על אלפי הכותרות, המאמרים ושעות השידור של "עיתונות חוקרת במיטבה", שהתבררו כקשקוש מוחלט? בטח לא דרוקר. אני חוזר ואומר: לא יהיה כלום – כי אין כלום."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן