Skip to content

עבודות שירות לעבריין מין שהטריד קטינה במהלך שיעור פרטי במתימטיקה

שמואל רודי זלצמן הואשם בהטרדה מינית של קטינה במהלך שיעורים פרטיים בביתו. בית המשפט הקל על הנאשם לאחר שהביע צער, חרטה ואמפתיה לפגיעה בקטינות ואף החל בהליך טיפולי ייעודי לעברייני מין במסגרת שירות המבחן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמואל רודי זלצמן הואשם בהטרדה מינית של קטינה במהלך שיעורים פרטיים בביתו. בית המשפט הקל על הנאשם לאחר שהביע צער, חרטה ואמפתיה לפגיעה בקטינות ואף החל בהליך טיפולי ייעודי לעברייני מין במסגרת שירות המבחן

 מאת אבירם זינו

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום על שמואל רודי זלצמן, ארבעה חודשי עבודות שירות, שמונה חודשים על תנאי לשלוש שנים וקנס של 5,000 שקל פיצוי לשתיים מהמתלוננות נגדו.

במסגרת כתב אישום, זלצמן הודה כי במהלך חודש יולי וספטמבר 2008, נתן שיעורים פרטיים במתמטיקה לקטינה ילידת 1992. במהלך השיעורים, החמיא לצעירה על המראה והציע לראיין אותה לעבודת מחקר. הקטינה נענתה לבקשתו בחיוב ובמהלך הראיון, עת שהו ביחידות – חיבק אותה, נשק על לחיה וניסה לנשקה בפה, זאת שעה שהיא מנסה להדוף אותו מעליה. בהמשך אותו היום, נודע לצעירה כי החתול שלה נדרס, וזלצמן הסיע אותה לביתה. כשהגיעו חיבק אתה ולחש: "את כל כך יפה שאפשר להתאהב בך".

במהלך חודש ספטמבר 2008, לימד הנאשם צעירה אחרת בביתו. במהלך השיעור, עת שהו ביחידות, ליטף הנאשם את הצעירה בגבה ובברכה ובתום השיעור חיבק אותה. בהזדמנות אחרת, עת שהו ביחידות בביתה, חיבק אותה ונשק על לחיה בסמוך לפיה.

במהלך המשפט, עימתו את זלצמן עם דפוסיו ודרבנו אותו לפנות לטיפול פסיכולוגי, אותו החל בספטמבר 2010. הנאשם מגלה מחויבות ואחריות להליך הטיפולי עד היום. ביחס לעברות, זלצמן לקח אחריות על ביצוען, הביע צער וחרטה וגילה אמפתיה לפגיעה בקטינות.

השופטת דבורה עטר כתבה בגזר דינה, כי "מעשי הנאשם ונסיבות ביצועם מחייבים גינוי והעברת מסר חד משמעי בדבר הפסול שבהם לבל יישנו, וכן הטלת ענישה מרתיעה, לבל יישנו… כמו כן נתתי דעתי לכך כי הנאשם לקח אחריות על מעשיו טרם הוחל בשמיעת הראיות ונמנע מהמתלוננת הצורך להעיד נגדו, על כל המשתמע מכך… הנאשם נרתם מיוזמתו להליך טיפולי פסיכולוגי בו הינו מתמיד מזה פרק זמן ממושך ואף החל בהליך טיפולי ייעודי לעברייני מין במסגרת שירות המבחן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן