Skip to content

שלישי 10 ינואר 2017 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה טראמפ הכריז רשמית כי חתנו ימונה ליועצו הבכיר (חוץ) * קריסת התחבורה בירושלים: כל אוטובוס אגד שלישי מבוטל – "הקווים שבהם נמצאו החריגות הגבוהות בביקורת של משרד התחבורה הם בעיקר כאלה המשרתים מוקדים במגזר החרדי" (תחבורה) * חקירה שלישית לראש הממשלה (פוליטי)  * קו ההגנה של נתניהו משתנה מלא היה כלום, ל-הייתי נתון […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


כותרות המהדורה

טראמפ הכריז רשמית כי חתנו ימונה ליועצו הבכיר (חוץ) * קריסת התחבורה בירושלים: כל אוטובוס אגד שלישי מבוטל – "הקווים שבהם נמצאו החריגות הגבוהות בביקורת של משרד התחבורה הם בעיקר כאלה המשרתים מוקדים במגזר החרדי" (תחבורה) * חקירה שלישית לראש הממשלה (פוליטי)  * קו ההגנה של נתניהו משתנה מלא היה כלום, ל-הייתי נתון לסחיטה מצד מוזס (פוליטי)

תחזית מזג אוויר (השירות המטאורולוגי)

היום: בהיר עד מעונן חלקית בעננות בגובה רב. תחול עלייה של הטמפרטורות, אך הן תשארנה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. הלילה: בהיר וקר. חשש לקרה בעמקים הפנימיים.

הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: קריית שמונה 14-5, קצרין 10-3, צפת 9-4, טבריה 17-6, נצרת 11-6, חיפה 15-7, תל אביב 16-8, ירושלים 11-5, אשקלון 17-8, עין גדי 19-9, באר שבע 16-4, ערד 14-4, מצפה רמון 13-3 ובאילת 19-8.

רביעי: ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

חמישי: מעונן חלקית בעננות בגובה רב, ותחול התחממות קלה, בעיקר בהרים.

שישי: מעונן חלקית עד מעונן. יתכן טפטוף . תחול ירידה קלה של הטמפרטורות.

פוליטי

חקירת נתניהו: המשטרה מחזיקה בתיעוד של שעות רבות מהמו"מ בין נתניהו למוזס * נתניהו: הייתי נתון לסחיטה מצד מוזס * נתניהו הוא שיזם את הקלטת השיחות עם מו"ל ידיעות אחרונות. (הארץ) * בימים הקרובים תיערך חקירה שלישית בבית ראש הממשלה * נתניהו ביטל נסיעה לחו"ל עקב החקירה * גורמים: זה כבר לא – "אין כלום כי לא היה כלום"

ביטחוני

סוכל ניסיון פיגוע דקירה במחנה הפליטים פרעה שבאזור שכם, המחבל חוסל * המחבל התקרב לחיילים שביצעו מעצרים, שלף סכין צעק "אללה אכבר" וניסה לדקור את החיילים שחיסלו אותו בירי מדויק. * אין נפגעים בקרב הלוחמים

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב״כ, מג״ב ומשטרת מחוז ש״י באיו"ש ובבקעה 9 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט

בעציון – בבית אומר נעצר מבוקש

ביהודה – בח׳ אל עודיסה נעצרו 2 מבוקשים. בח׳ מרח אל בטם נעצר מבוקש. באדנא נעצר מבוקש.

בצפון הבקעה – בפרעה נעצרו 4 מבוקשים

בנוסף, במהלך פעילות של כוחות צה״ל בשיתוף משטרת מחוז ש״י ומג״ב בכפר אל חאדר שבגזרת החטיבה המרחבית ״עציון״ נתפס רובה צייד * הממצא והמבוקשים הועברו לידי כוהב״ט

הרשות הפלסטינית עצרה 5 מבוקשים בג'נין; הרקע לא ברור

דובר מנגנוני הביטחון הפלסטיניים: "אין סימנים על הימצאות דאעש בשטחי הרשות"

חיזבאללה על הפיגוע בירושלים: בא מתוך ההתנגדות לכיבוש

ארה"ב: בנו של מורנייה הוכנס לרשימת החשודים בטרור

מדיני

אבו מאזן לטראמפ: להעברת השגרירות יהיו השלכות הרסניות

המכה הבאה של האו"ם? "רשימה שחורה" של חברות ישראליות בשטחים * הרשימה מגובשת על ידי המועצה ופעילי BDS ומטרתה לאסור נוכחות של כל גוף לכל מטרה מעבר לקו הירוק (ישראל היום)

חוץ

שיחות השלום בקפריסין נכנסות לישורת האחרונה * נשיא קפריסין הטורקית ונשיא קפריסין היוונית חידשו את המשא ומתן לקראת ועידת פסגה הצפויה להיערך ביום חמישי. בכירים בניקוסיה: זה "הסיכוי האחרון והטוב ביותר" להשגת פתרון (הארץ)

"וושינגטון פוסט" חושף: "שר ההגנה הנבחר מאטיס ביקש לתקוף בשטח איראן" * בזמן מלחמת עיראק גיבש מאטיס תוכנית תקיפה לאחר ש־15 חיילים אמריקנים נהרגו בסידרת פיגועים (ישראל היום)

ארה"ב: אלפים פונו מבתיהם בשל סופה קשה בחוף המערבי

– אחרי 8 שנים: אובמה יישא את נאום הפרידה שלו הלילה

– טראמפ הכריז רשמית כי חתנו ג'ארד קושנר ימונה ליועצו הבכיר – ישמש כיועץ בכיר לענייני המזרח התיכון * בדומה לנשיא הנבחר, גם לקושנר עסקים רבים בתחום הנדל"ן העלולים להביאו למצב של ניגוד אינטרסים * היום צפוי הסנאט להתחיל בהליך השימועים למועמדיו של טראמפ לקבינט

– ברני סנדרס: "מוקדם מדי לדבר על האפשרות שארוץ ב-2020"

סוריה: אסד: מוכן לשאת ולתת גם על עתידי

הפיליפינים: 8 הרוגים במתקפת פיראטים על סירת דייגים

קולומביה: 11 בני אדם נהרגו בקריסת גשר במרכז המדינה

קוריאה: יפן: "אוספים מידע על פרויקט הגרעין בקוריאה הצפונית" – "נוקטים את כל הצעדים האפשריים כדי להרתיע את צפון קוריאה"

חדשות

אושר סופית: אי אפשר לחייב עסקים לפתוח בשבת * החוק נולד בשנת 2015 בעקבות קנס שהוטל על בעל עסק במתחם שרונה משום שסירב לפתוח את העסק בשבת (ישראל היום)

תחבורה

הקווים הגרועים ביותר של אגד בירושלים: כל אוטובוס שלישי מבוטל * "הקווים שבהם נמצאו החריגות הגבוהות בביקורת של משרד התחבורה הם בעיקר כאלה המשרתים מוקדים במגזר החרדי" * מסמך של משרד התחבורה חושף ליקויים רבים בקווים מרכזיים של אגד בבירה – בעיקר "דילוג" על הוצאת נסיעות * בתחנת הכותל המערבי נמצאו חריגות בכמעט 20% מהאוטובוסים (דה מרקר)

לפי נתוני משרד הרישוי, 176 אלף מכוניות חדשות – 52% מסך כלי הרכב שעלו ב-2016 על כבישי ישראל – נרכשו בהלוואות בנקאיות * הסיבה: בועת אשראי שמוזנת בהלוואות בריבית אפס ומימון של עד 100% * מנכ"לית משרד התחבורה בדיון בכנסת: "אין פלא שהכבישים מפוצצים" (דה מרקר)

נדל"ן

המס על דירה שלישית נכנס לתוקף בתחילת החודש ובשטח יש כבר שינוי. חלק מהמשקיעים מוכרים דירות, אחרים מעדיפים להתחכם ומעבירים את דירת ההשקעה כמתנה לילדים (חדשות2)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן