Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 15 בינואר, 2017

עושים עסק 2, הרבה גוונים לשחור, מי רוצה לתפוס מיליונר, מאסטר שף ארה"ב 3, לדגדג ענקים: הסטנדאפיסט המצרי, סיילם 3, המורד, היטלר, לצוד את היטלר 2, אוצר האי המקולל 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:00 עושים עסק 2, ערוץ החיים הטובים 

עונה שנייה לדוקו ריאליטי. התכנית מתלווה לבעלי עסקים קטנים המתקשים לנצל את הפוטנציאל שלהם ומסייעת להם לצמוח להצלחה. את התוכנית מובילה גם העונה מיה לנדאו, יועצת עסקית ומרצה בתחום. בין היזמים ובעלי העסקים העונה: יוסי עבדו ("המירוץ למיליון"), ליה קדושים – יבואנית רכבי שטח שמעצבת ומייבאת רכבי שטח, דן ודנה – בעלי קייטרינג גריל בוטיק, וגם ליאה רותם – מלכת היופי השמנה לשנת 2014 שפתחה סטודיו לשמלות כלה במידות גדולות.

21:00 הרבה גוונים לשחור Ultra Orthodox 3.0, ערוץ Hot8 

הסרט מציג את בני הקהילה החרדית המטלטלים בין בדלנות לבין הפנמה שהעתיד עשוי להוביל אותם אל הגה השלטון של מדינת הציונים. החרדים, קהילה דתית, אנטי ציונית, בדלנית, עתידה תוך עשורים ספורים, אם נקבל את תחזיות המומחים, לצמוח לקהילה האזרחית הגדולה ביותר במדינת ישראל. זירת ההתרחשות, בית שמש, עיר חרדית בהתהוות, הזמן: לקראת הבחירות המקומיות למועצת העיר. השאלות: מה צופן העתיד לדור השלישי של חברת הלומדים? האם הוויכוחים הפנימיים בין 'חרדים חדשים' ל'ישנים' יולידו שינוי ערכים? מי ינהיג את 'ההשקפה החרדית' מול טלטלות העת החדשה? בימוי: לוי זיני. ישראל, 2016.

21:50 מי רוצה לתפוס מיליונר | Million Dollar Matchmaker, ערוץ החיים הטובים 

פאטי סטנגר היא השדכנית המפורסמת והפרובטקטיבית בעולם. תחום התמחותה הוא מציאת הזיווג המושלם עבור מילונרים ומיליונריות. בסדרה ישתלטו פאטי וצוותה על הקומה ה-211 של מלון יוקרתי ויערכו בה משחקי שידוך תובעניים במיוחד. לקוחותיה של פאטי יתארחו במלון ויבלו בו תחת מבטה הבוחן, תוך שהם עומדים באתגרים שנועדו למצוא עבורם את בן / בת הזוג המושלמים. בין האורחים: האימא בת העשרה פארה אברהם ("בגרות באימהות"); ג'סטין ג'דליקה ("בובת הקן האנושית" ומי שעבר עד כה 190 הליכים קוסמטים); ולקוחה וותיקה של פאטי, המליונרית רובין קאסנר ששבה לסיבוב נוסף.

22:00 מאסטר שף ארה"ב 3 3 Masterchef USA, ערוץ האוכל 

שף גורדון רמזי, שף גראהם אליוט והמסעדן ג'ו בסטיאניץ' שבים לעונה נוספת של ריאליטי האוכל הנודע. גם הפעם ייערך חיפוש מקיף אחר הבשלנים הטובים ביותר באמריקה כאשר רק אחד יזכה, לאחר תחרות מפרכת, בתואר מאסטר שף.

22:00 לדגדג ענקים: הסטנדאפיסט המצרי | Tickling Giants, ערוץ Yes דוקו 

בעיצומו של האביב הערבי, באסם יוסוף, רופא כריזמטי ונאה, מקבל החלטה שהיא הסיוט של כל אמא: הוא מחליט לעזוב את עבודתו כמנתח לב ולהפוך לקומיקאי במשרה מלאה. יוסוף, שזוכה לכינוי ג'ון סטיוארט המצרי, יוצר תכנית טלוויזיה סאטירית חדשה – "אל בַּרְנַאמֶג" ('התכנית') – ותוך שבועות ספורים היא הופכת להיות התכנית הנצפית ביותר במזרח התיכון, עם יותר מ-30 מיליון צופים. ב-2013 אף נכנס יוסוף לרשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר של הטיים מגזין. התכנית של באסם הופכת להיות פופולארית ושנויה במחלוקת באותה מידה. יוסוף והצוות שלו צריכים להתמודד עם איומים פיזיים, מחאות ופעולות חוקיות כנגדם – והכל בגלל בדיחות. באסם נלחם להשאיר את תכניתו באוויר, לשמור על הצוות ולא להיעצר וגורם לבעלי הכוח להבין שאף אחד לא מוגן מפניו. למרות הסכנה ההולכת וגדלה, צוות התכנית ממשיך להציג קומדיה לא אלימה, שמאירה באור חדש את ההתחסדות של התקשורת, הפוליטיקה והדת. הסרט עוקב אחר יוסוף והצוות של התכנית – צעירים מצרים מהפכנים וחסרי פחד, שעל הדרך הם גם מאד מאד מצחיקים… בימוי: שרה טקסלר. 112 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 סיילם 3 | Salem 3, ערוץ Yes דרמה 

עונה חדשה לדרמת האימה, המביאה את הסיפור האמיתי מאחורי משפטי המכשפות. ספוילר – בפתח העונה, השטן מגיע לסיילם ואינו מתכוון לעמוד בהבטחותיו. כוונתו  העיקרית היא להרוג את כל תושבי העיר ולהרוס אותה, עכשיו כשמארי אינה יכולה למנוע זאת ממנו. אבל לטיטובה ושאר המכשפות בעיר יש תוכניות אחרות עבורו. אל העונה יצטרף בתפקיד אורח מרלין מנסון ויגלם את תומאס דינליי, סופר מהמאה ה-17, שאף אחד לא סומך עליו אבל כולם חולקים איתו את סודותיהם הכמוסים.

22:00 המורד Cool Hand Luke, ערוץ Yes3 

דרמת כלא, בה מגלם פול ניומן אסיר קשוח שמסרב לקבל את העובדה שהוא כלוא, ומצליח פעם אחר פעם לברוח לחופשי. הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר והוא כלול ברשימת 250 הסרטים הטובים אי פעם של IMDB. סצנת אכילת הביצים בסרט השפיעה לא מעט, כמה שנים מאוחר יותר, על סצנה דומה ב"צ'ארלי וחצי" הישראלי. במאי:סטיוארט רוזנברג. ארה"ב, 1967. בזכות תסריט מצוין, זו כנראה הופעתו הטובה ביותר של ניומן. עשוי היטב וחכם. ציון: 

22:20 היטלר Hitler, ערוץ Hot8 

באמצעות המחקר העדכני ביותר על חייו של היטלר, סדרה חדשה בוחנת את האיש שמאחורי המפלצת ומכניסה אותנו אל ראשו של היטלר ומגלה את מה שמניע אותו. הסדרה כוללת קטעי ארכיון נדירים תוך שימוש בטכניקות ויזואליות אומנותיות המפיחות חיים ומכניסות צבע לכמה מהרגעים המכוננים בחייו של היטלר. באמצעות קוראי שפתיים תומללו מילותיו של היטלר שתועדו בסרט ללא קול. כמו כן, מופיעים בסרט מומחים בעלי שם עולמי שיחשפו תובנות חדשות על היטלר, תוך התייחסות לשפת גופו וליכולת הדיבור שלו. ששת פרקי הסדרה מספקים נקודת מבט חדשה ומרתקת על האדם שהפך ממובטל מתבודד לעריץ דיקטטורי ופושע נאצי. בריטניה, 2016. סדרה בת 6 פרקים.

22:30 לצוד את היטלר 2 | Huting Hitler 2, ערוץ ההיסטוריה 

עונה שניה לסדרה, בה מעמיקה ומסתעפת החקירה אחר גורלו של מנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר, במטרה לחשוף האם ייתכן שלא התאבד בסוף מלחמת העולם השניה בבונקר בברלין, אלא נמלט ומצא מסתור חשאי הרחק מגרמניה. בעונה החדשה, קצין ה-CIA הוותיק בדימוס בוב באר, וחוקר פשעי המלחמה הבכיר של האו"ם, ד"רג'ון סנסיץ', ממשיכים את חקירתם ללא לאות, במטרה לחשוף את תנועותיו של  היטלר עם תום המלחמה ב-1945. לאחר שבעונה הראשונה, פתיחת תיק החקירה הסודי של ה-FBI הוביל אותם למסע חוצה יבשות בן אלפי קילומטרים בשש מדינות שונות, העונה, באר וסנסיץ' לוקחים את החקירה צעד אחד קדימה, כאשר הם מצליחים לקבל גישה ללמעלה מ-14,000(!) מסמכים בינלאומיים מסווגים מכל סוכנות ביון מרכזית מסביב לעולם.

23:15 אוצר האי המקולל 4 | 4 The Curse of Oak Island, ערוץ ההיסטוריה 

עונה חדשה לסדרה שבמרכזה החיפוש הבלתי נלאה של האחים ריק לאגינה ומארטי לאגינה לפענח את התעלומה בת ה-221 שנה באי אוק שבקנדה, ולגלות סוף סוף איזה אוצר חבוי, אם בכלל, במעמקי האי. בעונה הרביעית, ריק ומארטי נמצאים על סף פריצת דרך הגדולה ביותר שלהם, מאז החלו לחפש את האוצר, לפני למעלה משמונה שנים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן