Skip to content

קבוצת סמל"ת משיקה מחדש את מותג ג'יפ בישראל

בנוסף, מוזילה ומעדכנת מחירים ומרחיבה את מגוון הדגמים. אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת סיכם את פעילותה של הקבוצה במהלך 2016 כשנת שיא במכירות שהסתכמו במכירת 14,279 כלי רכב

קבוצת סמל"ת משיקה מחדש את מותג ג'יפ בישראל

בנוסף, מוזילה ומעדכנת מחירים ומרחיבה את מגוון הדגמים. אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת סיכם את פעילותה של הקבוצה במהלך 2016 כשנת שיא במכירות שהסתכמו במכירת 14,279 כלי רכב

Renegade– הג'יפון החדש מבית ג'יפ במחיר 155,900 ₪ (צילום: דן בר-דוב)

במסיבת עיתונאים שנערכה היום אמר אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת : "כחלק מאסטרטגיית היצרן העולמית חברו אלינו לסמל"ת ברבעון האחרון של שנה שעברה מותגי ג'יפ, קרייזלר, דודג' וראם וניתנה לנו ההזדמנות להנות ממגוון רחב של דגמים שלא היו חלק מהפורטפוליו שלנו בעבר. אני מאמין בפוטנציאל שיש למותגים האלה בעתיד ומשוכנע שעם תוכנית אסטרטגית ושיווקית נכונה ותוך השקעת משאבים רבים בלקוחות ובחוויית השירות שלהם נוכל להביא את המותג לצמיחה ולמקום הראוי לו בשוק הפרמיום הישראלי. זו גאווה גדולה להיות חלק ממותג כל כך מיוחד ואייקוני שמשלב בדגמיו את רכבי הפרמיום הטובים ביותר בשטח ואת רכב השטח היוקרתיים ביותר . אנו גאים להציג היום את הקמפיין החדש הראשון של סמל"ת למותג ג'יפ וגם לעדכן על מחירים חדשים שמבטאים הוזלה של חלק מהדגמים והרחבה של המגוון שיגיע ארצה". קמפיין ההשקה יחל בימים הקרובים וילווה בסיסמא 'BE THE ONE WITH THE JEPP'.

New Grand Cherokee במחיר החל מ- 324,900 ₪ (צילום: דן בר-דוב)

Renegade– הג'יפון החדש מבית ג'יפ יוצע במחיר  155,900 ₪ במקום 169,900

Cherokee בגרסת הספורט יוצע במחיר  209,900 במקום  219,900 ₪ (בנוסף תשווק בישראל גרסה חדשה בשם LOGITUDE  במחיר חדש של 214,900 ₪ ).

בימים אלה החל השיווק של New Grand Cherokee דגם 2017 במחיר החל מ- 324,900 ₪

Wrangler – בנוסף לגרסאות הקיימות דגם ה- RUBIKON יושק בישראל בגרסה הקצרה של 3 דלתות במחיר של 299,900 ₪.

בחברה מצפים למכירות של מעל 1000 רכבי ג'יפ במהלך 2017.

Cherokee בגרסת הספורט במחיר 209,900 במקום 219,900 ₪ (צילום: דן בר-דוב)

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת סיכם את פעילותה של הקבוצה במהלך 2016:

"קבוצת סמל"ת מסיימת שנה מוצלחת עם מכירות של 14,279 כלי רכב. בכך, החברה מסכמת את שנת 2016 כשנת שיא, 4 שנים רצופות של גידול במכירות. מכירות הקבוצה עלו מ-13,574  כלי רכב בשנת 2015 ל-14,279 כלי רכב בשנת 2016, צמיחה של 5.2% בהשוואה לשנה קודמת. התוכנית האסטרטגית הינה פועל יוצא של מדיניות החברה להמשיך ולפתח את מנועי הצמיחה העיקריים של החברה ומתוך מטרה להיות מהיבואנים המובילים בישראל בכל הקשור למקצועיות ורמת השירות, חיזוק הקשר עם הלקוחות ופיתוח אישי של עובדי החברה.

Renegade– הג'יפון החדש מבית ג'יפ במחיר 155,900 ₪ (צילום: דן בר-דוב)

במסיבת עיתונאים שנערכה היום אמר אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת : "כחלק מאסטרטגיית היצרן העולמית חברו אלינו לסמל"ת ברבעון האחרון של שנה שעברה מותגי ג'יפ, קרייזלר, דודג' וראם וניתנה לנו ההזדמנות להנות ממגוון רחב של דגמים שלא היו חלק מהפורטפוליו שלנו בעבר. אני מאמין בפוטנציאל שיש למותגים האלה בעתיד ומשוכנע שעם תוכנית אסטרטגית ושיווקית נכונה ותוך השקעת משאבים רבים בלקוחות ובחוויית השירות שלהם נוכל להביא את המותג לצמיחה ולמקום הראוי לו בשוק הפרמיום הישראלי. זו גאווה גדולה להיות חלק ממותג כל כך מיוחד ואייקוני שמשלב בדגמיו את רכבי הפרמיום הטובים ביותר בשטח ואת רכב השטח היוקרתיים ביותר . אנו גאים להציג היום את הקמפיין החדש הראשון של סמל"ת למותג ג'יפ וגם לעדכן על מחירים חדשים שמבטאים הוזלה של חלק מהדגמים והרחבה של המגוון שיגיע ארצה". קמפיין ההשקה יחל בימים הקרובים וילווה בסיסמא 'BE THE ONE WITH THE JEPP'.

New Grand Cherokee במחיר החל מ- 324,900 ₪ (צילום: דן בר-דוב)

Renegade– הג'יפון החדש מבית ג'יפ יוצע במחיר  155,900 ₪ במקום 169,900

Cherokee בגרסת הספורט יוצע במחיר  209,900 במקום  219,900 ₪ (בנוסף תשווק בישראל גרסה חדשה בשם LOGITUDE  במחיר חדש של 214,900 ₪ ).

בימים אלה החל השיווק של New Grand Cherokee דגם 2017 במחיר החל מ- 324,900 ₪

Wrangler – בנוסף לגרסאות הקיימות דגם ה- RUBIKON יושק בישראל בגרסה הקצרה של 3 דלתות במחיר של 299,900 ₪.

בחברה מצפים למכירות של מעל 1000 רכבי ג'יפ במהלך 2017.

Cherokee בגרסת הספורט במחיר 209,900 במקום 219,900 ₪ (צילום: דן בר-דוב)

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת סיכם את פעילותה של הקבוצה במהלך 2016:

"קבוצת סמל"ת מסיימת שנה מוצלחת עם מכירות של 14,279 כלי רכב. בכך, החברה מסכמת את שנת 2016 כשנת שיא, 4 שנים רצופות של גידול במכירות. מכירות הקבוצה עלו מ-13,574  כלי רכב בשנת 2015 ל-14,279 כלי רכב בשנת 2016, צמיחה של 5.2% בהשוואה לשנה קודמת. התוכנית האסטרטגית הינה פועל יוצא של מדיניות החברה להמשיך ולפתח את מנועי הצמיחה העיקריים של החברה ומתוך מטרה להיות מהיבואנים המובילים בישראל בכל הקשור למקצועיות ורמת השירות, חיזוק הקשר עם הלקוחות ופיתוח אישי של עובדי החברה.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן