Skip to content

עורך דין ספג אגרוף מלקוח והתמוטט

עורך הדין בני נוימן הגיע מטעם הסנגוריה הציבורית לייצג לקוח שהמשטרה בקשה להאריך מעצרו לצרכי הסתכלות. בעודו מסביר ללקוח את מצבו, תקף אותו החשוד. הסנגוריה הציבורית תבקש ככל הנראה לשחררה מייצוג התוקף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עורך דין מהסנגוריה הציבורית הותקף הבוקר (שישי) על ידי חשוד אותו הוא ייצג בתוך אולם בית המשפט.  עורך הדין שספג מכה בפניו, התמוטט והדיון הופסק. החשוד נשלח להסתכלות.
הבוקר הגיעה עורך הדין בני נוימן מהסניגוריה הציבורית אל אולמה של השופטת דנה עמיר בבית משפט השלום בתל אביב. נוימן התבקש לייצג לקוח החשוד בתקיפת נהג אוטובוס, שהמשטרה ביקשה להאריך את תקופת מעצרו לצורכי בדיקת הסתכלות.

עמדת בידוק בכניסה לבית משפט השלום תל אביב
עמדת בידוק בכניסה לבית משפט השלום תל אביב

בעוד החשוד היה בתוך תא העצורים, פנה אליו העו"ד והסביר לו את עמדת המשטרה ועל כוונתה להאריך את תקופת ההסתכלות לנוכח עברו נפשי. לפתע שלח החשוד אגרוף היישר לפניו של עו"ד נוימן וזה עף לאחור והתמוטט על הרצפה. השופטת אמיר הורתה מיד על הפסקת הדיון, הוציאה את הנוכחים מהאולם, אישרה את בקשת המשטרה ושלחה את החשוד לתקופת הסתכלות נוספת לאור חומרת האירוע.  מהסניגוריה הציבורית נמסר בתגובה: ״הסניגוריה הציבורית אינה מקבלת פגיעה בסניגורים הפועלים מטעמה. בעבר במקרים הנדירים בהם הופעלה אלימות או איומים כלפי הסניגורים ביקשה הסניגוריה להשתחרר מייצוג וכך קרה. נסיבות המקרה הנוכחי נבדקות כעת״.
בנוגע למצבו של העו"ד נמסר על ידי דובר הסנגוריה הציבורית כי "מצבו של עו"ד נוימן טוב והוא מתאושש, אבל הוא בהחלט הופתע מהמהלומה שספג. מדובר בחשוד בעל רקע נפש."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן