Skip to content

רצח במגדל – אם, שני ילדיה ובן שכן, נרצחו בידי האב

גבר בן 28 מהמושבה מגדל, חשוד כי רצח את אשתו, שני ילדיו, את בן השכן ופצע קשה את אחיו של בן השכן. הנסיבות עדין לא ברורות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוועה – אישה, שני ילדיה ולילד נוסף, בן השכן, נרצחו על פי החשד בידי האב, חוזר בתשובה, היום (שבת) בבית במושב מגדל הסמוכה לטבריה. אב המשפחה החשוד ברצח נעצר במטע הסמוך לביתו.
היום בסמוך לשעה 14:30 התקבל דיווח במשטרה אודות נער שנפצע מדקירות. כוחות משטרה שהגיעו לבית במושבה מגדל עם צוותי מד"א איתרו בתוך דירה את האם, דור סלע בת ה-23 ושני ילדיה בנימין ויוסף (שנה ,שנתיים) בנוסף ילד נוסף בן 5 ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופם. בנוסף אחיו של בן השכן הנרצח, ילד כבן 11 נפצע באורח קשה בידי האב כשזה נמלט ופונה על ידי מסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה. כוחות גדולים של משטרת ישראל שהגיעו למקום בית הוריו של החשוד, שם התגוררה המשפחה, פתחו בחקירת האירוע. הכוחות הוזעקו לאחר שאביה של הנרצחת נכנס אל הבית וגילה את הזוועה שהתחוללה במקום.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
דור וילדיה בנימין ויוסף
דור וילדיה בנימין ויוסף

כוח המשטרה ערך סריקות לאיתור החשוד ברצח ולאחר זמן קצר אותר האב בן 28 במטע בסמוך למושבה.  כוחות המשטרה פתחו בחקירת לנסיבות האירוע, ככל הידוע אין במשטרה תלונות בהקשר למשפחה זו, אך במשטרה סבורים כי הרקע לאירוע הוא פלילי. משטרת ישראל הזדרזה והוציאה צו איסור פרסום לגבי חקירת הרצח ופרטיה.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

החשוד ברצח - אב המשפחה
החשוד ברצח - אב המשפחה

ד"ר האני באחוס, מנהל מערך הטראומה בבית החולים רמב"ם, סיפר עם קבלת הפצוע כי "הילד עם חתכים עמוקים מאוד, בפנים, בצוואר ובכפות הידיים. הוא עבר בירור ראשוני במהלך קבלתו למיון, והעלנו אותו לחדר הניתוח. הוא מוגדר במצב בינוני, ואני מאוד מקווה שמצבו ישתפר. לא נשקפת סכנה לחייו".
פרמדיק מד"א דודו פחימה ופרמדיקית מד"א נדין ג'ובראן, שהגיעו לדירה, הרחיבו על הרצח: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. אישה ושלושה ילדים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד בן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן