Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 31 בינואר, 2017

כיצד הפכתי לוורן באפט, אסקובר: גן עדן אבוד, התרופה שיכלה לרפא סרטן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

06:00 כיצד הפכתי לוורן באפט | Becoming Warren Buffett, ערוץ Yes דוקו 

גישה חסרת תקדים אל חיי היומיום של איל ההון האגדי וורן באפט. הפעילות העסקית והפילנטרופית של המיליארדר אמנם נחשפה כבר רבות בתקשורת אך בכל הקשור לחייו הפרטיים, באפט הקפיד תמיד לשמור על פרטיותו. הבמאי פטר קנהרדט ("ניקסון: במילותיו שלו") מביא לראשונה גישה חסרת תקדים לחיי היומיום הפרטיים של באפט. הסרט מספר את סיפורו המדהים של הבחור האמביציוזי, הצנוע וחובב המספרים, מימיו הראשונים כמשקיע ועד לימים אלו, בעודו עומד בראש חברת ההשקעות שהקים 'ברקשייר האת'וויי' (שהונה מוערך כיום בכ-248 מיליארד דולר). סיפור על איש משפחה חם ואוהב, אב לשלושה ילדים שלמרות כל הונו ופרסומו, נשאר לגור באומהה, נברסקה. רוב הסרט מסופר על ידי באפט עצמו ומאיר באור חדש את האיש שעיצב את הדרך בה אמריקנים מתייחסים למונחים, כמו קפיטליזם ו-פילנתרופיה. הוא מציג סרטים שמעולם לא נראו, קטעי ארכיון, סרטים משפחתיים, צילומי סטילס מקוריים וראיונות מרתקים עם בני משפחה וחברים. ארה"ב, 2017.

22:00 אסקובר: גן עדן אבוד | Escobar: Paradise Lost, ערוץ Yes2 

מותחן המבוסס על סיפור אמיתי. גולש מגיע לקולומביה לפגוש את אחיו ובטוח שהוא הגיע למקום קסום – החופים מהממים, המים צלולים והגלים מעולים, הוא אפילו מתאהב בבחורה מקומית. אבל כשהיא מחליטה להציג את אותו בפני דודה, ברון הסמים הידוע לשמצה, מהר מאוד הופך גן העדן לגיהנום. שחקנים: בניסיו דל טורו, ג'וש הצ'רסון ("משחקי הרעב"). במאי: אנדרה די סטפנו. ספרד / צרפת, 2014. דרמה סבירה ולא ממש מותחן, ששורדת בעיקר בזכות המשחק של דל טורו. ציון: 

22:45 התרופה שיכלה לרפא סרטן Burzynski: The Cancer Cure Cover Up, ערוץ Hot8 

בשנות ה-70, ולמרות שיעורי ההצלחה הגבוהים שמחקריו הניבו – ה-FDA מסרבים להעניק לו אישור ואף מעבירים אותו מסכת התקפות ורדיפות בלתי פוסקות במטרה שיפסיק עם פיתוח התרופה. סיפורו של ד"ר ברזינסקי הוא סיפור על האופן בו מונעים מתרופות מצילות חיים להגיע לשוק התרופות באמצעות מחסומים רגולטוריים. ד"ר ברזינסקי גילה שלפפטידים מסוימים (שרשראות קצרות של חומצות אמינו), יש תכונות אנטי סרטניות והם אינם רעילים כלל וזאת בניגוד לכימותרפיה המקובלת. הוא אף הצליח לטפל בחולי סרטן המוח בשיעורי הצלחה גבוהים בהרבה מאלה שהושגו בטיפולים כימותרפיים רגילים. למרות כל זה, ד"ר ברזינסקי הובא לחקירות, הוחרמו אלפי מסמכים ממשרדו והוא הואשם על ידי ה-FDA ב-75 עבירות על החוק. לבסוף, בשנת 1997 נמצא זכאי מכל אשמה. עם זאת, תרופותיו עדיין לא קיבלו אישור המאפשר למכור אותן כמו תרופות אחרות אך הן מיוצרות ומשמשות לטיפולים בתחומים מסויימים באופן חוקי. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן