Skip to content

ירושלים: נסגר בית בושת שהעסיק לפי חשד 15 פרוצות

במבצע מהיר שנערך בשבוע שעבר לכדה משטרת הבירה בעלי בית בושת שהעסיק לפי חשד נשים למטרות זנות וסגרה את המקום. בני זוג שניהלו ואף פיתו לכאורה נשים לעסוק במקצוע העתיק נעצרו. המשטרה גם רואה בחומרה ניהול בית בושת בבניין מגורים בו מתגוררות משפחות וילדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ניצב יורם הלוי מפקד מחוז ירושלים
ניצב יורם הלוי מפקד מחוז ירושלים

משטרת ישראל פשטה על בית דירות  במרכז ירושלים ששימש כבית בושת לכל דבר ובו הועסקו 15 נשים בזנות. כך פרסמה הבוקר(ראשון) המשטרה.
מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי הורה על סגירת המקום בצו מנהלי   ל 15 יום. תוך כך עצרה המשטרה תושב העיר בחשד כי הפעיל את בית הבושת ואת אשתו החשודה בגיוס הנשים ושידולן לזנות. 3 גברים שנחשדו בקבלת שירותי מין מהיצאניות, עוכבו, נחקרו ושוחררו.
במהלך התקופה האחרונה נאסף מידע במשטרה לפיו בדירה ברחוב יפו במרכז העיר פעל בית בושת שהעסיק 15 נשים שנתנו שירותי מין. ממצאי החקירה עולה כי המקום פעל כבית בושת מזה כשנה. בני הזוג פרסמו מודעות באתרי דרושים בשפה הרוסית וכן באתרי מין וכך איתרו את הנשים להן שילמו במזומן.

הבניין ברחוב יפו שם נוהל בית הבושת (גוגל מפ'ס)
הבניין ברחוב יפו בו נוהל בית הבושת (גוגל מפ'ס)

 

שלב התדרוך למבצע (צילום מסך)
שלב התדרוך למבצע (צילום מסך)

במבצע שכונה בשם: "בית הבובות", פשט כוח משטרה על המקום ובו נעצר תושב ירושלים שעפ"י החשד ניהל והפעיל את המקום, וכן 3 נשים שעסקו במתן שירותי זנות. בחיפוש שבוצע נתפס כסף מזומן, יומן שככל הנראה שימש לניהול המקום וכן מספר מכשירי סלולר ששימשו עפ"י החשד, את החשוד לקבלת שיחות מלקוחות שביקשו יחסי מין בתשלום. מיד עם כניסת המשטרה לדירה יצאו ממנה 3 גברים וכשאלו הבחינו במשטרה ניסו להימלט, אך הם נעצרו, עוכבו ונחקרו.

מעצר הסרסור החשוד (צילום מסך)
מעצר הסרסור החשוד (צילום מסך)
הנשים שהועסקו בזנות (צילום מסך)
הנשים שהועסקו בזנות (צילום מסך)
חלק מהכסף שנתפש (צילום מסך)
חלק מהכסף שנתפש (צילום מסך)

במקביל לכך פשטה המשטרה על ביתו של החשוד בצפון העיר שם נעצרה אשתו שחשודה אף היא בגיוס הנשים ושידולן לזנות. בחיפוש שבוצע בדירת בני הזוג נתפסה כספת ובה סכום של כ 100,000 ש"ח במזומן ועוד עשרות אלפי שקלים בכסף זר במזומן.
בני הזוג ושלוש נשים שעסקו בזנות במקום – נעצרו והובאו לחקירה. כלל החשודים הובאו בפני בית המשפט השלום בירושלים אשר האריך את מעצרו של החשוד עד למחר.  מעצרה של אשתו הוארך עד יום שישי האחרון והיא שוחררה בתנאים  מגבילים ושלושת הנשים שוחררו בתנאים ע"י בית המשפט.

במשטרה מציינים כי בנוסף לכך הם רואים בחומרה את הפעלת בית בושת בבית מגורים, "לא יתכן שבבניין מגורים בו מתגוררות משפחות וילדים ינוהל בית בושת בו הועסקו נשים בזנות", נמסר מהמשטרה. עוד מציינים במשטרה כי "הפעילות המבצעית, מעצר החשודים, חקירתם וסגירת המקום לאלתר הינם פועל יוצא של איסוף הממצאים והראיות שביססו את קיום העבירות החמורות. אנו נמשיך לפעול עד למיצוי הדין עם החשודים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן