Skip to content

"בעלים ונשים" בתיאטרון חיפה: להביט עמוק לתוך הזוגיות

ההצגה, על-פי סרטו הנודע של וודי אלן, היא קומדיה לא מבריקה, אבל נוגעת ללב, שגורמת לכל אחת ואחד בקהל לחשוב, להרגיש ולהביט עמוק פנימה לתוך הזוגיות הפרטית. שימו לב לשחקנית קרן צור, כוכבת ההצגה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

★★★★★

וודי אלן מאמין באהבה, אבל לא מאמין שאהבה ונישואים הולכים תמיד יחד. זוגיות מאושרת זו משימה בלתי אפשרית. וודי אלן יודע על מה הוא מדבר. המחזה "בעלים ונשים", שמבוסס על סרטו הנודע, חושף את הסודות והשקרים בחיי נישואים, את החלומות והאכזבות, את השבר הגדול ואת כאב בפרידה, ואת הקונפליקט בין הרצון ביציבות לבין הצורך בריגושים מבחוץ.

ביטחון ויציבות או ריגושים וסיכונים? צילום: ז'ראר אלון

השאלות שמרחפות באולם הן איך מחזירים את התשוקה אחרי 30 שנה של זוגיות? האם זה אפשרי? האם כאשר התשוקה נעלמת, האהבה נשארת? זה לא הטקסט הכי מבריק של וודי אלן, וגם הבימוי של משה נאור צפוי ונוטה לשבלוניות. אבל כוחה של ההצגה, שהיא גורמת לכל אחת ואחד בקהל לחשוב, להרגיש ולהביט עמוק פנימה לתוך הזוגיות הפרטית.

אהבתי את המשחק של דביר בנדק, דורית לב ארי, שרון אלכסנדר, רוני גולדפיין ובעיקר של קרן צור, שבעיני היא כוכבת ההצגה. "בעלים ונשים" של תיאטרון חיפה אינה הצגה גדולה, אבל היא מעניינת, קומדיה נוגעת ללב, מצחיקה וגם עצובה. וגם מצאתי בה אהבה וחמלה לבני אדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן