Skip to content

סירוב מורה לאפשר לנבחן להיבחן עם מכשירו הסלולרי עלה במכת אגרוף לפניו

מורה משגיח מכפר כנא שדרש מתלמיד לעזוב את הבחינה לאחר שהקטין נטל לעצמו את מכשירו הסלולרי במצע הבחינה, הותקף על ידי הנבחן שגרם לו לשבר באפו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בריונות לשמה –  כתב אישום הוגש בסוף השבוע האחרון לבית שלום בנצרת  כנגד תלמיד תיכון שהחליט להשיב לעצמו את הטלפון בזמן בחינת מתכונת, נדרש להפסיק את הבחינה ולצאת מהכיתה ובתגובה היכה באגרופו את המורה המשגיח ושבר את לסתו.
מכתב האישום עולה כי תלמיד התיכון בן ה-17, תושב הכפר כנא שבגליל התחתון ניגש בסוף ינואר האחרון לבחינת מתכונת בבית ספרו שבכפר. בתחילת הבחינה נדרשו כל הנבחנים להניח את מכשירי הטלפון הסלולריים שלהם על גבי שולחן המורה שאספה אותם.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לאחר כשעה הגיע מורה (30) מחליף והמורה יצאה מהכיתה. על פי כתב האישום, בשלב זה החליט התלמיד שהוא זקוק למכשיר הטלפון שלו, ניגש לשולחן המשגיח, לקח אותו וחשב לחזור אל המקום בו ישב ולהמשיך את הבחינה.
המשגיח הבהיר לו שהדבר אסור והסביר לקטין כי על פי הנחיות משרד החינוך הדבר אסור בתכלית ועליו להשיב את מכשיר הסלולרי אל שולחן המורה ולסיים את הבחינה ללא המכשיר, או להפסיק להיבחן ולצאת מהכיתה. התלמיד סירב ובין השניים פרץ ויכוח.
כשהמשגיח הבחין כי הוויכוח מתלהט ונמשך, דרש מהתלמיד לצאת מהכיתה כדי שהוא יוכל להמשיך להשגיח על הנבחנים ללא הפרעה ועל מנת שאלו יוכלו להמשיך להיבחן ללא רעש. התלמיד סירב והמשגיח דחף אותו בגבו אל מחוץ לכיתה ובתגובה הסתובב התלמיד והיכה באגרוף את פניו של המשגיח. כתוצאה מהמכה נשברה לסתו התחתונה הימנית של המשגיח ובהמשך אף נותח לאיחוי השברים בלסת. בבית המשפט הואשם הנער בגרימת חבלה חמורה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן