Skip to content

חוגגים בוולנטיין דיי במסעדות

לכבוד ערב האהבה הבן לאומי המסעדות מתקשטות בבלונים ובפרחים. מגישות ארוחות מיוחדות לערב זה. זה הזמן לשריין שולחן במקום האהוב עליכם ולקחת את החצי השני לבילוי רומנטי בחוץ, שיספק כמה שעות טובות של גיבוש זוגי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת קפה ביגה יציינו ויתנו הרגשה חגיגית לכל הסועדים שיגעו ב14.2. הסניפים יקושטו בהתאם ואף יוצע קינוח מיוחד לערב הוולנטיין דיי – פונדו תותים מושחת עם רוטב שוקולד בלגי לצד תותים טריים. כמו כן יוגש קוקטייל וולנטיינס על בסיס קאווה, קסיס, תותים טריים וסירופ תותים. במקביל יוצע ללקוחות התפריט הקלסי של הרשת עם המנות המוכרות והאהובות.
בכל סיניפי הרשת

.פונדו שוקולד בביגה. צילום: דניאל לילה
פונדו שוקולד צילום: דניאל לילה

רשת בורגרים (Burgerim) תציין ותחגוג את הוולנטיין דיי בארוחת אוהבים הכוללת זוג בורגרים פרמיום – העשויים מאנטרקוט ואסאדו צ'ימיצ'ורי עם תוספת חצי – חצי (במקום תוספת אחת) המורכבת מקריספים בצל פריך בתוספת איולי שום וצ'יפס בטטה
במחיר אטרקטיבי ומיוחד של 49 ₪ בלבד.
ארוחת האוהבים תוגש בכל 52 סניפי רשת בורגרים ברחבי הארץ, ביום האהבה – הוולנטיין דיי.
לפרטים נוספים באפליקציית הרשת

צילום: חיים יוסף
צילום: חיים יוסף

ברשת מקס ברנר חוגגים אהבה, שוקולד והמתוקים. הסניפים יקושטו בנרות ולבבות  אדומים, האורות יעומעמו והמוזיקה השקטה תתאים לאווירה הרומנטית. בערב הוולנטיינס יוגשו בסניפי הרשת השונים תפריט מיוחד של ארוחה ומנות שנבנו במיוחד לאכילה עם בן הזוג. בערב החגיגי תוצע אפשרות לדיל זוגי עם המנה המתוקה בלבד, כוסות היין והמארז מתנה.
בכל סניפי הרשת

 חגיגת שוקולדים. צילום: אלירן ניסן
חגיגת שוקולדים. צילום: אלירן ניסן

בננוצ'קה יחגגו בסרויס ערב עם תפריט זוגי מעורר תשוקה שאוכלים בידיים. התפריט יכלול מנות ראשונות של אספרגוס בלאדי צרוב על מחבת בליווי שקדים קלויים וגלילות זוקיני במילוי גבינת קשיו על רוטב עגבניות פיקנטי. בהעיקריות יוגש חינקלי במילוי חדש ומפתיע ומתבשיל ארטישוק ירושלמי של קציצות ארטישוק מטוגנות וממולאות בציפוי פנקו עם קרם שומר וצ׳אטני עגבניות שרי. ובקוקטיילים יוגש קוקטייל על בסיס פרי האהבה פסיפלורה וקינוח זוגי. המוזיקה שתתנגן במהלך הערב תוקדש כולה ליצירות מוזיקליות על אהבה והזוגות יוכלו לבקש שירים בהקדשה.
ננוצ'קה – לילינבלום 30, תל אביב

במסעדות הבשרים אנגוס יציינו את יום האהבה ב14.2.17 עם קונספט מיוחד של אכילת בשרים בזוג, ועם הידיים. לכבוד הערב הרומנטי, הרכיבו במסעדה תפריט שרינג מיוחד שכולל שלושה פתיחים לצד קוקטייל מיוחד, מנת ביניים ועיקרית לבחירה שתוגש עם כוס יין אדום. במנות תפגשו מרק קרם כרובית ופרמז'ן; יקיטורי שקדי עגל עם חציל וקרם פטרוזיליה; ראמפ סטייק עם תפוזים ורוטב רימונים; נשנושי ברזואלה וסטייק ניו יורק סטייל של 700 גרם.
אנגוס – הארבעה 20, תל אביב / אנגוס – שדרות המגינים 27, חיפה

חגיגת בשרים באנגוס. צילום: ליאור איציק
חגיגת בשרים באנגוס. צילום: ליאור איציק

 חג אהבה שמח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן