Skip to content

חשד – דקר את חמתו ואשתו נמלט ונעצר

הבוקר הגיע צעיר לבית חמתו בקצרין, שם התגלע סכסוך בין חמתו לבינו ובמהלכו כך נטען על ידי המשטרה, הכה הצעיר את חמתו, דקר את אשתו וחמתו שניסתה לגונן על בתה ונמלט. כוחות משטרה סורקים אחריו ובצעד חריג פרסמה המשטרה את תמונת החשוד ובקשה את עזרת הציבור ללכידתו. מספר שעות לאחר מכך, אותר בני סביץ ברמת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל פונה לעזרת הציבור בחיפושיה אחר בני סביץ בן 25, תושב חצור הגלילית החשוד כי הבוקר דקר לכאורה את חמתו ואשתו ונמלט. בעת שברח לבש החשוד עליונית  מפליז בצבעים ירוק/שחור(מתהפכת) ומכנס בצבע שחור.
מחקירת המקרה עולה הבוקר (שבת) סמוך לשעה 08:00  הגיע החשוד לבית חמתו בת ה-58 בקצרין, שם התגוררה לאחרונה אשתו בת ה-21 ובנה הפעוט, ככל הנראה בעקבות ויכוח על רקע משפחתי. על פי החשד  סביץ פצע את חמותו ואת אשתו באמצעות סכין ונמלט מהמקום. מאז שעות הבוקר כוחות משטרה גדולים עורכים סריקות לאיתורו אולם החשוד טרם אותר וכעת בצעד חריג מבקשת המשטרה לפרסם את תמונתו בבקשה לעזרת הציבור. בהמשך לפרסום תמונת החשוד, בסמוך ל19:40 אותר סביץ ברמת הגולן ונעצר. מחר תביאו המשטרה בפני שופט בבית משפט השלום בקרית שמונה, שם תבקש את הארכת מעצרו.

המשטרה תמונת החשוד (צילום: משטרת ישראל)

תמונת החשוד (צילום: משטרת ישראל)

מחקירת המשטרה עולה כין בין החשוד בדקירות לחמותו פרץ ויכוח שהסיבה לו אינה ברורה, ובמהלכו הוא דקר את חמותו בצווארה. אחר כך דקר את אשתו בפלג גופה העליון – וברח.
שכן שהזעיק עזרה סיפר כי יצא לחצר למשמע צעקות וראה את החשוד מכה אישה מבוגרת שזעקה לעברו: תזמין משטרה הוא רוצה לרצוח את הבת שלי". "היא סיפרה שהוא הגיע אליהם הביתה והיא פתחה לו את הדלת ואז הוא התחיל לדקור ולהשתולל", סיפר השכן והוסיף:  "האמת היא שאני לא מכיר את שאר האנשים שהיו שם, רק את השכנה שלי, אבל היא סיפרה שהבת התגוררה אצלה עם בנם התינוק".

הפצועות מגיעות לרמב"ם (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הפצועות מגיעות לרמב"ם (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פרמדיק רונן קדוש ממד"א ירדן שטיפל בפצועות מצא אותן בחצר הבית ותיאר: "שתי הנשים היו בהכרה מלאה, סובלות מפציעות מדממות בפלג גופן העליון. הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני בשטח, והוא כלל חבישות ועצירת דימומים".
במשטרה מבקשים כי כל היודע דבר על מקום הימצאו  או פרטים אודות החשוד מתבקש לפנות למוקדי  100 של משטרת ישראל או למשטרת גולן  בטלפון:04-6968222. כאמור, לאחר הפרסום אותר החשוד ברמת הגולן  ונעצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן