Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 23 בפברואר, 2017

אמא שלי יותר שווה ממני, מקבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אמא שלי יותר שווה ממני | My Mum's Hotter Than Me, ערוץ Yes דוקו 

מיהן האימהות שיעשו הכל כדי להראות טוב יותר מהבנות שלהן? קיילה בת ה-21 כבר עברה כל ניתוח אפשרי כדי להידמות לברבי אנושית וכעת אימה ג'ורגי'יה בת ה-39 החליטה ללכת בעקבות ביתה ולשוות לשפתיה מראה ברווז, בתוספת בוטוקס, תוספות שיער ומלתחה סקסית. ליסה, בת ה-42 חוגגת עם ביתה בת ה-22 במועדונים נחשקים ומסרבת להכיר בגילה המתקדם ושרמין בת ה-33 מביכה את ביתה יסמין בת ה-14 בפני חבריה. אך לא מדובר רק באמהות שמנסות להיראות יותר סקסיות מהבנות שלהן – גם פול, אב בן 45, חייב להוכיח לבנו בן ה-18, קייל, שהוא יכול להיות יותר שרירי ממנו. 60 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 מקבת Macbeth, ערוץ Yes3 

עיבוד אקשני ונועז למחזה המפורסם של ויליאם שייקספיר, על עלייתו לשלטון של גנרל שאפתן, בעקבות רצח פוליטי, ועל נפילתו הטרגית. מייקל פאסבנדר בתפקיד הראשי ומריון קוטיאר כליידי מקבת התככנית זכו לשבחים, וכך גם הצילום המרהיב וסצנות המלחמה המסעירות, שגררו לא מעט השוואות ל-"משחקי הכס". במאי: ג'סטין קורזל. ארה"ב / בריטניה, 2015. הסרט נאמן למחזה המקורי, תוך משחק מרשים מאוד של פאסבנדר וצילומים רחבי יריעה ומעוררי השראה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן