Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 25 בפברואר, 2017

ראצ'ט וקלאנק, בית ורסצ'ה, ללכת בין דינוזאורים, חיים כפולים, התכתבות, מא מא, מלון גרנד בודפשט, שרה סילברמן: אנחנו ניסים, השיטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 ראצ'ט וקלאנק | Ratchet & Clank, ערוץ Yes5 

שועל ורובוט מגלים בטעות נשק שיכול להשמיד פלנטות שלמות. ביחד, הם מאחדים כוחות עם קבוצת גיבורים כדי להציל את כוכב סולאנה משלטונו של דרק המרושע. מדובבים לעברית: יובל סגל, דן קיזלר. במאים: ג'ריקה קלילנד, קווין מונרו. ארה"ב, 2016. כסרט המבוסס על משחק פלייסטיישן, מתאים רק לקטנטנים ביותר – אולם יש חלופות מונפשות הרבה יותר טובות. ציון: 

11:10 בית ורסצ'ה House of Versace, ערוץ Hot דרמה 

דרמה על פי הספר שחיברה כתבת הוול סטריט ז'ורנל, דבורה בול, אודות הסיפור של בית ורסצ'ה. הסרט מתרכז בסיפורה של דונטלה ורסצ'ה (בגילומה של ג'ינה גרשון), שבעקבות הרצח ב-1997 של אחיה המפורסם, ג'יאני ורסצ'ה, שהיה בשיא הצלחתו, נדחפת פתאום קדימה אל אור הזרקורים והופכת למעצבת הראשית של אימפריית האופנה שלו. בהתחלה סובלת דונטלה מיחס לעגני כלפיה מצד מבקרי האופנה ברחבי העולם, היא מתמכרת לסמים והחברה כמעט פושטת רגל. אולם אז מתגייסת לעזרתה משפחתה, כולל בתה אלגרה, דודתה לוסיה ואחיה סנטו. דונטלה נכנסת לתוכנית גמילה, מתעמתת עם השדים שבעברה ועד מהרה חוזרת חזקה מתמיד כדי להצית מחדש את המותג האהוב ורסצ'ה. עם החזון שלה היא מצליחה לבנות את אחד מבתי האופנה הגדולים והמשפיעים ביותר בעולם האופנה. בימוי: שרה שוגרמן. קנדה, 2013.

13:10 ללכת בין דינוזאורים | Walking with Dinosaurs, ערוץ Hot פאן 

אנימציה ממוחשבת מרהיבת עין שמתארת באופן ריאליסטי כיצד נראה העולם כאשר הדינוזאורים שלטו בכדור הארץ. הסרט מציג דינוזאורים שנראים אמיתיים בנופים שמצולמים בלייב אקשן, תוך שהוא מכניס את הצופים לתוך העידן הפרה-היסטורי. הסיפור שמתרחש לפני 70 מיליון שנה באלסקה. בכל שנה, החורפים האפלים והארוכים שכוללים חשיכה ארוכה וסופות שלגים, מובילים אלפי דינוזאורים לנדוד דרומה. העלילה עוקבת אחר חייו של דינוזאור קטן. לאחר מות אביו, הוא נאלץ להתבגר ולשרוד לצד אחיו ואחיותיו התחרותיים בעולם פראי ובלתי צפוי. יחד, הם עוברים את הנדידה הגדולה בסדרה של הרפתקאות משעשעות, כשהם צריכים להתגבר על מכשולים רבים ולהתמודד עם טורפים פראיים. בימוי: בארי קוק, ניל נייטינגייל. ארה"ב / בריטניה, 2013. הבמאים מגוללים את הסיפור בצורה שבה רוב המבוגרים יאבדו את הסבלנות במערכה הראשונה, אבל לפחות ייהנו מהאנימציה היפהפייה ומהגישה הסיפורית החכמה. ציון: 

15:55 חיים כפולים | The East, ערוץ Hot אקשן 

מותחן ריגול. שרה היא בחורה צעירה ואמיצה שהוכשרה לעבוד כסוכנת של ה-FBI. כעת שרה עובדת עבור חברת מודיעין פרטית יוקרתית, ששומרת על הסודות האפלים של לקוחותיה העשירים. משימתה הנוכחית של שרה היא לחדור אל תוך קבוצה אנרכיסטית מחתרתית ואנטי קפיטליסטית שמכונה דה איסט (המזרח), אשר ידועה בביצוע התקפות חשאיות על תאגידים גדולים במטרה לחשוף את הסודות הכמוסים שלהם, המכסים לרוב על מעשים פליליים. המשימה מתגלה כמסובכת יותר ממה שחשבה תחילה, כאשר ככל ששרה נחשפת יותר לעולמם וחייהם הפרטיים של חברי הקבוצה, נאמנותה למעסיקים שלה מתחילה לעמוד בסימן שאלה. העניינים מסתבכים עוד יותר כשהיא מתקרבת יותר מדי למנהיג החתיך של החבורה. שרה אמנם מזועזעת מהמעשים הקיצוניים של חברי הקבוצה, אך יחד עם זאת מתחילה להבין את המניעים שלהם. שחקנים: בריט מרלינג,אלכסנדר סקראסגרד, אלן פייג'. בימוי: זאל באטמנג'לי. ארה"ב / בריטניה, 2013. מותחן פוליטי איטי, אך מלא מחשבה ואנושיות. ציון: 

16:30 התכתבות The Correspondence La Corrispondenza, ערוץ Hot דרמה 

דרמה רומנטית. איימי היא דוקטורנטית צעירה ויפה באוניברסיטת אדינבורו, אשר משלימה הכנסה בעבודה מסוכנת בתור פעלולנית. מסתבר שאיימי מונעת על ידי רגשות אשם כבדים כתוצאה מטרגדיה אישית שהתרחשה בעברה, אשר דוחפת אותה לקחת סיכונים בחיים. חייה נכנסים לסחרור בעקבות רומן סוער שמתפתח בינה לבין אד, פרופסור לאסטרופיזיקה המבוגר ממנה בכמה שנים טובות. בעזרתו של אד, איימי לומדת ליישב את העבר וההווה שלה ולהתמודד עם תהפוכות החיים. אולם הרומן מקבל תפנית בלתי צפויה ואיימי צריכה להסתגל לנהל את הקשר עם אד באופן יוצא דופן. שחקנים: ג'רמי איירונס, אולגה קורילנקו, סיימון ג'ונס. בימוי: ג'וזפה טורנטורה. איטליה, 2016. כנראה שזהו הסרט המאכזב ביותר של טורנטורה בשנים האחרונות: ביצוע יפה לתסריט מבולבל וחסר מעוף. ציון: 

22:00 מא מא Ma Ma, ערוץ Yes3 

אישה בהליכי גירושין מבעלה הבוגדני, הגלה שהיא חולה בסרטן. מעט לפני שהיא מתחילה בטיפולים הכואבים היא מוצאת אהבה חדשה, אולם אז הגורל מכה שנית. שחקנים: פנלופה קרוז, לואי טוסאר. במאי: חוליו מדם ("הנאהבים מחוג הקרח הצפוני"). ספרד, 2015. סרט המתייחס באופן טראגי לטרגדיה ובעיקר מחניק. ציון: 

22:00 מלון גרנד בודפשט The Grand Budapest Hotel, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 20 בפברואר, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 שרה סילברמן: אנחנו ניסים Sarah Silverman: We Are Miracles, ערוץ Hot HBO 

ספיישל סטנד אפ של הקומיקאית עם המראה התמים והפה הכי מלוכלך בסביבה, שרה סילברמן. החומרים השנונים והקיצוניים שלה יכניסו לשוק גם את חובבי ההומור השחור, בזמן שהיא תדלג בקלילות בין בדיחות על ילדים לתובנות על הפרשות גוף. סילברמן ביצעה כבר מופעים יותר טובים מזה. ציון: 

22:00 השיטה Method, ערוץ לייפטיים 

שחקנית מפורסמת מקבלת את תפקיד החלומות שלה ומגלמת רוצחת סדרתית מהמאה ה-19 בסרט על פי סיפור אמיתי ומתחילה להיהפך לדמות על המסך וגם בחיים האמיתיים. שחקנים: אליזבת הארלי, ג'רמי סיסטו ("קלולס"). בימוי: דאנקן רוי. ארה"ב, 2004.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן