Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 26 בפברואר, 2017

בא בדוב, הספירה לאחור: אוסקר 2017, שיער, פלורנטין, איך לשנות את העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:35 בא בדוב | We Bare Bears, ערוץ הילדים 

סדרה חדשה מבית Cartoon Network המגוללת את הרפתקאותיהם של שלושה דובים אחים שמנסים למצוא את מקומם בחברה עירונית של בני האדם. לצד חבריהם, קלואי, נום נום וצ'רלי, הדובים יוצאים שוב ושוב מהמאורה שלהם לחקור את החיים ההיפסטרים של תושבי סן פרנסיסקו. יחד הם מחפשים אוכל, מנסים להכיר חברים חדשים, ואפילו רוצים להיות כוכבי רשת.

20:30 הספירה לאחור: אוסקר 2017, ערוץ !E

ערב הנעילה של עונת הטקסים והאוסקר נחשב לנוצץ והיוקרתי שבהם. השנה ינחה את הטקס ה-89 במספר הקומיקאי ג'ימי קימל, מנחה הלייט נייט, "ג'ימי קימל שואו". בערב הטקס, נספור לאחור עם המועמדים ונפגוש אותם על השטיח האדום כשהמתח בשיאו. נסכם את הרגעים הגדולים, נשוחח עם הזוכים הגדולים לאחר הטקס באפטר פארטי, וכמובן – נסקור את רגעי האופנה הגדולים והטעויות הפאטאליות של הכוכבות על השטיח האדום. ג'וליאנה רנסיק, ריאן סיקרסט ושאר צוות השטיח האדום המיומן, עם משדרים לכל אורך הלילה.

22:00 שיער Hair, ערוץ Yes3 

אחד ממחזות הזמר המפורסמים שנעשו בהוליווד. עיבוד של מילוש פורמן למחזה המצליח מברודווי, עם השירים הנצחיים, המסר האנטי מלחמתי והאווירה המשוחררת של ילדי הפרחים. זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בגלובוס הזהב. שחקנים: טריט וויליאמס, ג'ון סבאג', בברלי ד'אנג'לו. ארה"ב, 1979. סרט מלווה בשירים וקטעי ריקוד מצויינים, אך מלבדם, העלילה אינה בלתי נשכחת. ציון: 

21:30 פלורנטין, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

חיי היום יום של צעירים הגרים בשכונת פלורנטין בדרומה של תל אביב, באורח החיים האלטרנטיבי שלהם, באהבות, ביחסים, בטרדות היום יום ואפילו בנושאים כמו גיבוש הזהות המינית כהומוסקסואל. דמויותיהם של תותי, תומר, איגי ושירה שבו את לב הצופים ובפעם הראשונה נתנו קול לדור חדש של ישראלים צעירים. במרכז הסדרה שלושה שותפים לדירה בשכונת פלורנטין – תותי (קארין אופיר) צעירה מלאת חיים ותמימה, איגי (אורי בנאי) הומוסקסואל שעובד במאפיה ותומר (אבשלום פולק) חבר ילדות של תותי, סטודנט לקולנוע שעבר מירושלים לתל אביב ומחפש את דרכו. איילת זורר מגלמת בסדרה את שירה, מנחה בערוץ הילדים וחברת הנפש של תותי. הסדרה מלווה את סיפור התבגרותם כאשר את כולם מניע הרצון להיות נאהבים ומאושרים. במאי: איתן פוקס.

22:05 איך לשנות את העולם | How to Change the World, ערוץ Hot8 

פרס חבר השופטים פסטיבל הסרטים סנדאנס 2015; סרט הסביבה הטוב ביותר פסטיבל שפילד 2015; הסרט הטוב ביותר פסטיבל גלובל ויז'נס 2015. סיפורו של ארגון גרינפיס מימיו הראשונים כתנועת מחאה נגד הניסויים הגרעיניים של ארצות הברית ועד היום. בשנת 1971 קבוצה של זרים בניהם צלם, מוסיקאי, מדען ועיתונאי החלו בפעולות מחאה נגד הניסויים הגרעינים. מאבקם הוא זה שהצמיח את השורש להקמת אחד הארגונים הבינלאומיים הגדולים בעולם: גרינפיס. כיצד צמח אותו אקטיביזם חברתי המוביל את הארגון? מה היו מחלוקותיו הפנימיות הקשות ביותר? ומה האופן בו הארגון תרם לשינוי של העולם? ארה"ב, 2015. הסרט משתמש בהרבה קטעי ארכיון איכותיים, ראיונות חכמים וגם קטעי הנפשה טובים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן