Skip to content

כללי ברזל לקמפיין פרסומי באינטרנט

שיווק באינטרנט הוא עולם נרחב שדורש מיומנות וניסיון רב שנצבר במשך השנים, כאשר מחפשים נותן שירות איכות צריך להסתייע בשירות של חברת קידום אתרים עם מוניטין בתחום המעסיקה מומחים בעל וותק בענף שידעו לבצע את הנדרש על הצד הטוב ביותר.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קמפיין פרסום באינטרנט הוא מהלך שיווקי של כל בעל עסק או חברה בישראל, חלק מבעלי העסקים והארגונים לוקחים ברצינות את המדיה הדיגיטלית ומשקיעים עשרות אלפי שקלים בכל חודש רק על שיווק העסק ופרסומו, דבר שמחייב יכולת מעקב, מדידה ובקרה גבוהה על מנת להשיג את החזר ההשקעה הטוב ביותר על מנת שקמפיין הפרסום ישפר את מטרותיו.

ישנם דברים חשובים שצריך לוודא ולבדוק לפני שחושבים לפרסם או לקדם את העסק באינטרנט (גוגל/פייסבוק) מדובר על פעולות פשוטות יקבעו בסופו של דבר את תוצאות הקמפיין ומידת האפקטיביות שלו שנמדדת בכמות הגולשים שהפכו ללקוחות חדשים, בעזרת כללי ברזל ברורים ניתן לשפר משמעותית את התוצאות של כל קמפיין, בין אם מדובר בקמפיין חדש או קיים.

בטרם מאשרים את עליית הקמפיין לאוויר ומתחילים להריץ את מסע הפרסום באינטרנט, חשוב לבצע סידרת בדיקות על מנת לראות שכל תקין ואנו מסוגלים לנצל את מקסימום התנועה של הגולשים לעמוד הנחיתה באתר האינטרנט שלנו.

להלן כללי ברזל חשובים לביצוע:

  1. בדיקת טפסים – בדיקה של כל טפסי צור קשר הקיימים באתר, חשוב לבדוק שהפניה מגיע ליעד באופן תקין עם כל השדות הקיימים שהוגדרו למילוי (השראת פרטים בטופס צור קשר באתר נקראת המרה).
  2. מעקב המרות – חשוב לוודא שקיים מעקב על כל המרה בעמודי האתר, במיוחד כאשר אנחנו מתייחסים להקלקות של הגולשים על מספר טלפון ושיחות מהאתר, צריך לראות שכל השיחות נענות, במידה וחלק גדול מהשיחות שמתקבלות מהאתר מוחמצות מומלץ להעביר את השיחות למוקד הודעות חיצוני (מענה אנושי) על מנת לקלוט את שיחות הטלפון ולא להחמיץ מתעניינים פוטנציאלים.
  3. רספונסיביות – בדיקת התאמה של תצוגת האתר בכל סוגי המכשירים הקיימים בדגש על מכשירים ניידים בהן נמצאים מרבית הגולשים כיום, בדיקה משולבת של האתר בתצוגה תחת דפדפנים (כרום/אקספלורר) שונים עם גרסאות שונות.
  4. טעינה – זמן טעינה הוא הזמן שלוקח לאתר לעלות באופן מלא על גבי הדפדפן, גורם המשפיע על אחוז הנטישה (עזיבה) של הגולשים מהאתר, חשוב לוודא שהאתר עולה במהירות תקינה (עד 4-5 שניות מקסימום) ונבדק דרך ספקיות אינטרנט שונות, מומלץ לאחסן את האתר במדינת היעד של קהל הפרסום ולהקטין תמונות שמשקלם גדול יתר על המידה.
  5. קריאה לפעולה – יכול להיות שהכל תקין ברמה הטכנית אך בכל זאת חווית המשתמש היא זאת שתקבע את אחוז ההמרה ולכן, חשוב לשים לב שהטפסים והלחצנים בצבעים בולטים שלא משאירים לגולש הרבה ברירה אלה לבצע פעולה שתוביל להמרה (פנייה/שיחה/רכישה).

 אין ספק ששילוב של כל הפעולות הללו יחד עם קריאייטיב מנצח, מוצר/שירות נדרש בתקציב נכון עם פילוח מדויק של קהל היעד יכול להביא תוצאות טובות, חשוב לבצע את הכל בצורה המקצועית ביותר על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל הקיים, גם אם התקציב נמוך תמיד ניתן לשפר את תוצאות הקמפיין לאחר שמבצעים את כללי הברזל, ניתן גם לעשות עוד עשרות פעולות נוספות על מנת להמשיך ולשפר את הקמפיין הממומן.

 שיווק באינטרנט הוא עולם נרחב שדורש מיומנות וניסיון רב שנצבר במשך השנים, כאשר מחפשים נותן שירות איכות צריך להסתייע בשירות של חברת קידום אתרים עם מוניטין בתחום המעסיקה מומחים בעל וותק בענף שידעו לבצע את הנדרש על הצד הטוב ביותר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן