Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 12 במרץ, 2017

בית הכלבים, הממלכה הסודית, חתולי סופה, שובם של האריות, נכסים של עשירים, המלון היוקרתי בעולם, ברזל אש, כולם רוצים את זה!!, שיגעון המוזיקה, החיים על פי דני פילדס, ברוקלין תשע-תשע 3, לבד: פטגוניה 3, צ'אנס, למפונקים בלבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 בית הכלבים, ערוץ ניקלודיאון (לצופי יס בלבד) 

סיטקום הממוקם בפנסיון כלבים משפחתי המנוהל על ידי אבא מוטי התזזיתי (אבי גרייניק), שעבר אל מושב יחד עם בתו אורי החכמה (נאיה פדרמן), אחרי שמאס בחיי העיר הגדולה. השניים יפגשו במושב בדיירים הקודמים בבית שבטעות עוד לא התפנו – קלאודיה ספרית הכלבים המשעשעת, בכיכובה של גאלה קוגן ובנה רויו העצלן אך הכריזמטי. לצד החברויות החדשות, המשפחה תפתח יריבות קשה עם יקי השכן הרשע והאלרגי לכלבים (עידן אלתרמן) שינסה לסגור את הפנסיון.

10:20 הממלכה הסודית | Epic, ערוץ Hot פאן 

אנימציה קסומה, שמעוררת מודעות ואכפתיות לסביבה. הסרט נכתב בהשראת ספרו של וויליאם ג'ויס, 'אנשי העלים והחרקים הטובים והאמיצים'. מדען מפוזר חי בלב יער וחוקר את קיומם של אנשי עלים זעירים, שלטענתו מגנים על הצומח ושומרים על יערות העד. בתו מצטרפת אליו לאחר שאמה הולכת לעולמה. היא פוגשת באקראי ביצורים המיקרוסקופיים ובשלב הבא אף מצטמקת לגודלם. כך היא זוכה להכיר את מנדרייק המנהיג, את הקשת האמיץ רונין, ואת המלכה הטובה טארה, שיושבים על כנף ציפור ונלחמים בזבובונים המזיקים, אלו שמאיימים להפוך את היער לשממה. קולות: קולין פארל, ג'וש האצ'רסון, אמנדה סייפריד, סטיבן טיילר, ג'ייסון סודייקיס, כריסטוף וולץ. בימוי: כריס וודג'. ארה"ב, 2013. הנפשה יפה בסיפור יוצא דופן ומעניין. בידור משפחתי קסום, אך לא בלתי נשכח. ציון: 

19:00 חתולי סופה | Storm Cats, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild 

החתולים הגדולים של אפריקה חיים במרחבים שבהם גשם הוא נדיר, עצמתי וקצר. הם התאקלמו לתנאי הסביבה ועכשיו הם אדוני השטח היבש. אולם במשך שמונה שבועות אינטנסיביים, סופות חזקות שוברות את השגרה בה הם מורגלים. ככל שהסיכון למוות עולה, כך גם ההזדמנויות. הצמחיה שגדלה בעקבות הגשמים מושכת מגוון של בעלי חיים לאזור האריות. אם ידעו כיצד לנצל את הגשמים לטובתם, הם יצליחו לצוד שלל גדול. תוכנית זו, עוקבת אחר חייהם של שני דורות של חתולים גדולים בעונה הרטובה והקצרה, שבבוטסואנה הצחיחה. זוהי הצגה אינטימית של משפחות אריות וצ'יטות הנדחפות לקצה על ידי כוחו העצום של הטבע. רק אלו שיוכלו להשתנות ישרדו.

19:50 שובם של האריות | Return of the Lion, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild 

לפני כשני עשורים מלחמת אזרחים אכזרית, המיטה חורבן על מדינת רואנדה. לפי הערכות, מיליון בני אדם נהרגו, ובעלי החיים המזוהים ביותר עם האזור כמעט והושמדו כליל. מלאכת השיקום היתה קשה וכיום המישורים הפראיים חזרו לפרוח. דבר אחד נותר חסר… האריות. שבעה אריות מדרום אפריקה עומדים לעשות את דרכם אל הפארק הלאומי אקאגרה. עליהם להתאקלם ולשרוד, על האריות לתמוך אחד בשני וללמוד כיצד לצוד יחד. תוכנית זו מביאה את סיפורם של האריות ומאבקם להישרדות.

20:30 נכסים של עשירים | …Real Houses of, ערוץ החיים הטובים 

מבט נדיר אל הבתים המדהימים ביותר בצפון אמריקה. החללים האלו תוכננו במיוחד עבור אורח חייהם הזוהר של בעליהם. החל מאחוזות היסטוריות על החוף המזרחי וכלה בדירות אולטרה-מודרניות בחוף הפסיפי, הבתים האלה ידהימו אתכם ויעוררו השראה.

21:00 המלון היוקרתי בעולם Inside Mandarin Oriental, ערוץ Yes דוקו 

רשת מלונות 'מנדרין אוריינטל' היוקרתית פרוסה בכל העולם אך המלון שממוקם בהייד פארק, לונדון, נחשב לסמל. בסוויטות שלו, מהיקרות בעולם, מתארחים בני משפחת המלוכה, סלבס ועשירי העולם כבר למעלה מ-100 שנה. הסדרה בת 3 הפרקים מכניסה את מצלמות הטלוויזיה למסדרונות המלון ועוקבת אחר 600 עובדי צוות המלון – כיצד הם מצליחים, בתקופה העמוסה ביותר בשנה, לשמור על המוניטין של המלון היוקרתי, למנוע תקלות ולמלא כל בקשה ומשאלה של האורחים העשירים. 60 דקות, 3 פרקים, אנגליה, 2016.

21:45 ברזל ואש Iron and Fire, ערוץ ההיסטוריה 

סדרת דוקו-ריאליטי העוקבת אחר עבודתו וחייו של דניאל קייסי, נפח מיומן המתגורר בקהילה קטנה, עצמאית ומסוגרת במדינת ארקנסו, בלב הרי האוזרקס. קייסי מתמחה בייצור והכנת כלי נשק היסטוריים בשיטות עבודה מסורתיות שכמעט עברו מן העולם, החל מרובים ממלחמת האזרחים האמריקנית, דרך סכיני ציידים, פגיונות ועד לגרזני טומהוק. את כלי הנשק הללו קייסי מכין באמצעות שימוש בברזל גולמי, עצים ישנים ומגוון חומרים ממוחזרים, תוך שהוא שומר על המסורת של דורות קודמים שייצרו נשק באופן ידני. רשימת הלקוחות של קייסי כוללת מגוון של אספנים נלהבים של כלי נשק מאמריקה ומחוצה לה. מדי פרק, לאחר שהוא מסיים להכין את הנשק, דניאל נהנה לבחון יחד עם חבריו את פרי יצירתו, והתוצאה: מגוון מטרות מתפוצצות, כדורים שורקים וסכינים חדות כתער.

22:00 כולם רוצים את זה!! !!Everybody Wants Some, ערוץ Yes2 

קומדיה נוסטלגית המתרחשת בשנות השמונים. ימים ספורים לפני תחילת הלימודים מגיע ספורטאי מצטיין לבית בו מתגוררים שחקני נבחרת הקולג' בבייסבול. בין המסיבות הבלתי פוסקות, הפלירטוטים עם הבחורות והמאבקים הפנימיים בין חבריו לקבוצה, הוא יתחיל לגבש את זהותו. שחקנים: בלייק ג'נר, ריאן גוזמן. במאי: ריצ'רד לינקלייטר. ארה"ב, 2016. סרט שמביט אחורה בנוסטלגיה, תוך משחק איכותי, סיפור מעניין ופסקול מגניב ביותר. ציון: 

22:00 שיגעון המוזיקה | Saturday Night Fever, ערוץ Yes3 

דרמת הריקודים הידועה, עם השירים הנצחיים של הבי-ג'יז. טוני, מלך הדיסקו במועדון המקומי. צעירה שאפתנית מפתה אותו לעזוב הכל ולנסות להצליח בעיר הגדולה. שחקנים: ג'ון טרבולטה, קרן לין גורני, דונה פאסקו, פראן דרשר. במאי: ג'ון בדהאם. ארה"ב, 1977. פסקול מדהים, טרבולטה עדיין משחק טוב (בתקופה זו) ותסריט צפוי, אם כי גזעני ומיזוגני לא פחות. ציון: 
 
22:00 החיים על פי דני פילדס | Danny Says, ערוץ Hot8 

חלוץ הפאנק: זהו סיפור חייו של דני פילדס, עיתונאי ואושיית רוק שהיתה חלק מחבורת אנדי וורהול. כמו כן, פילדס גילה ותרם לקריירה של כמה מגדולי אמני הרוק של שנות ה-60 וה-70. מאז שנת 1966 פילדס מילא תפקיד מרכזי בתרבות המוסיקה של סוף המאה ה-20. הוא עבד עם The Doors, לו ריד, Cream, ג'ודי קולינס וניהל אמנים פורצי דרך, כמו Stooges, MC5, ו-Ramoness. פילדס הוא השוליים שהפכו למיינסטרים בעודו רואה את הנולד. הסרט מספק הצצה אל תחנות משמעותיות בחייו של פילדס: ילד פלא מצטיין, סטודנט שנושר מלימודי המשפטים באוניברסיטת הרווארד והפיכתו לחלוץ הפאנק האולטימטיבי. ארה"ב, 2015.

22:30 ברוקלין תשע-תשע 3 | 3 Brooklyn Nine-Nine, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף"). ספוילר – בעונה השלישית, הולט עוזב את התחנה ומפנה את מקומו לקפטן חדש וקפדן (ביל היידר, "אסון מהלך"). לתחנה מגיעים לביקור גם שני בלשים שבדים (אנדרס הולם, "המדריך לסינגלס", וריקי לינדהולם), בעוד שבלש ותיק שחוזר ממשימה כסוכן סמוי מסבך את הולט וג'ייק עם ראש ארגון פשע רצחני ומסוכן במיוחד.

22:30
 לבד: פטגוניה 3 Alone 3, ערוץ ההיסטוריה 

הסדרה חוזרת לעונה שלישית, שמתרחשת הפעם בדרום אמריקה. לאחר שתי עונות בערבות קנדה, העונה עשרה משתתפים אמיצים במיוחד נוסעים לדרום אמריקה, לחבל ארץ נידח, פראי המיושב בדלילות – פטגוניה שבארגנטינה – מקום שאף זכה לכינוי: קצה העולם. מה שמבדל את 'לבד פטגוניה' משאר סדרות הז'אנר, היא העובדה שכשמה כן היא – כל משתתף נמצא בשטח לבד לחלוטין, ללא צוות צילום, במאי, מפיק, מאפר או תאורן. כך שגם אין כאן שום מניפולציה או התערבות הפקתית – רק איש אחד, לבד בשטח.

22:45 
צ'אנס Chance, ערוץ Yes Oh 

דרמה פסיכולוגית פרובוקטיבית, בכיכובו של יו לורי ("האוס"), המגלם את ד"ר אלדון צ'אנס, ניורו-פסיכיאטר משפטי מסן פרנסיסקו, שנגרר שלא מרצונו אל עולם מסוכן ואלים של זהויות שגויות, שחיתות משטרתית ומחלות נפש, כשהוא מתחיל לטפל בג'קלין בלקסטון (גרטשן מול, "אימפריית הפשע"), שככל הנראה סובלת מפיצול אישיות, ומדווחת על התעללות קשה מצד בעלה השוטר. בעודו מתמודד עם גירושיו, עם בתו המתבגרת ועם סודות אותם הוא מסתיר כבר שנים, הוא צריך להציל את ג'קלין מבעלה המתעלל, אך גם מעצמו. כשהוא שקוע עד מעל הראש בצרות, צ'אנס צולל במהירות בתוך החיפוש המתמיד של האנושות אחר הגבולות הנסתרים והמוצללים של הנפש האנושית. הסדרה, שחודשה כבר לעונה נוספת, נכתבה על ידי קאם נאן ואלכסנדרה קנינגהאם ("עקרות בית נואשות"), ומבוססת על ספר באותו שם שכתב נאן. ציון איי.אם.די.בי.: 7.8, עגבניות רקובות: 78%/100%, מטה-קריטיק: 64/100

22:45 למפונקים בלבד | The Luxury Travel Show, ערוץ הטיולים 

סדרת טיולים העוקבת אחר תרבות הנופש של בעלי הכוח והממון. פרקי הסדרה יפרשו בפנינו את ההיסטוריה, התרבות והאמנות של כמה מיעדי החופשה היוקרתיים בעולם. הצופים יזכו להתחקות אחר עקבותיו של ליאונרדו דה וינצ'י בעמק הלואר, לבקר את ויד" של מיכאלנג'לו בפירנצה, להתרשם מהארכיטקטורה המדהימה של קתדרלת סנט פול בלונדון וליהנות מהמבנים האקצנטרים של גאודי בברצלונה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן