Skip to content

חיפה: 21 חשודים כסוחרי סמים נעצרו, הלקוחות – סטודנטים

באמצעות סוכן סמוי פיצחה המשטרה רשת למכירת סמים. עיקר לקוחות הרשת הם סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בחיפה המתגוררים במעונות סטודנטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21 חשודים בסחר בסמים נעצרו הבוקר (רביעי) על ידי מטרת ישראל במחוז חוף. מהחקירה עולה כי לקוחותיהם של החשודים הנם סטודנטים הלומדים במוסדות אקדמיים באזור חיפה.
בתום תשעה חודשים של הפעלת סוכן משטרתי אשר הופעל ביחידה המרכזית של מחוז חוף, החל לפנות בוקר השלב הגלוי בתום ההפעלה. כוחות רבים של בלשי משטרה ולוחמי משמר הגבול  פשטו על בתיהם של 20 סוחרי סמים מאזור חיפה, הקריות והכפרים בגזרת עכו, שכנגדם גובשה תשתית ראייתית לסחר בסמים באמצעות הסוכן.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

כאמור, מחומרי החקירה עולה כי עיקר לקוחותיהם של החשודים בסחר בסמים הינם סטודנטים בשנות העשרים לחייהם הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה באזור חיפה ומתגוררים במעונות.  בנוסף, במהלך הפעלתו של הסוכן ובהובלתו, נחשפה דירה ששימשה לגידול מריחואנה בשיטת ההידרו ונתפסו סמים מסוגים שונים, ביניהם, חשיש ואקסטזי.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות תפסה המשטרה 3 כלי רכב וקטנוע שעל פי החשד שימשו את הסוחרים לביצוע העבירות הפליליות המיוחסות להן, כן נתפסו במהלך החיפושים הבוקר סמים מסוג חשיש וקנאביס  ואמצעי אמל"ח נוספים. העצורים יובאו היום בצהריים לבית  משפט השלום בחיפה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
בטקס שנערך בהשתתפות בני משפחת הסוכן ובמעמד מפכ"ל המשטרה, ראש אגף המבצעים, מפקד מחוז חוף,  ומפקד הימ"ר, נמסרו לסוכן בתום ההפעלה הסמויה,  אקדחו המשטרתי האישי ותעודת המינוי לשוטר מן המניין.
מפקד המחוז, ניצב עמוס יעקב, שהגיע לעמוד מקרוב על היערכות הכוחות טרם היציאה למבצע, ברך את הסוכן וצוות מפעיליו על פעילותם וציין כי תוצריהם צלחו בזכות עבודה מקצועית, נחושה, מלאת תעוזה ויצירתיות, שיש בה כדי להשפיע באופן ממשי על הפעילות העבריינית באזור.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן