Skip to content

צומת הגוש: נערה פלסטינית נורתה בחשד לניסיון פיגוע דריסה

נהגת פלסטינית נורתה בידי חיילי צה"ל בעת שנסתה לבצע פיגוע דריסה בצומת הגוש. למעט נפגעי חרדה אין נפגעים פיזית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה פלסטינית כבת 15 נורתה היום (רביעי) אחר הצהרים על ידי חיילי צה"ל בעת שניסתה לבצע פיגוע דריסה בצומת הגוש שבגוש עציון. צעירה מקומית בת 28 בחודשי הריון מתקדמים לקתה בהתקף חרדה וטופלה במקום. המחבלת נפצעה אנושות ופונתה במצב קשה לבית החולים.

צילום: עדכוני יו"ש
צילום: עדכוני יו"ש

צילום: שימי לוי
צילום: שימי לוי

מפרטים ראשונים עולה כי הנהגת הגיעה מכיוון נגדי, חצתה את קו ההפרדה וניסתה לנגח חיילים ואזרחים שהמתינו בתחנת הטרמפיאדה. חיילים אבטחה ירו בה ועצרו את הפיגוע.
מדוברות מד"א נמסר כי : בשעה 15:48 נמסר למד"א מרחב ירושלים על רכב פלשתינאי שעלה על המדרכה וניסה לפגוע בקבוצת אזרחים וחיילים שעמדו סמוך לתחנת אוטובוס בצומת גוש עציון. חובשים ופארמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לאישה כבת 28 בחודשי הריון מתקדמים שלקתה בהתקף חרדה. אין נפגעי גוף. המחבלת שנורתה ונוטרלה מטופלת ע"י כוח רפואה של צה"ל". מדובר צה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר בוצע ניסיון פיגוע דריסה בצומת גוש עציון. כוח צה"ל הגיב בירי לעבר המחבלת, אשר מפונה לביה״ח. אין נפגעים. כוחות סורקים במרחב."
מאוחר יותר נמסר מדובר צה"ל: "מוקדם יותר היום, מחבלת האיצה עם רכבה לעבר תחנת אוטובוס בצומת גוש עציון. החיילים אשר אבטחו את התחנה הגיבו בירי לעבר המחבלת. המחבלת פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים". בצה"ל מציינים כי "מדובר באירוע נוסף בו מיגון תחנת האוטובוס ע״י עמודים צהובים והקפדה של האזרחים לעמוד במרחב הממוגן, מנעו נפגעים בנפש".

1 Comment

  1. גורן
    16 במרץ 2017 @ 0:01

    לא הבנתי את הכותרת נערה פלסטינית נורתה בחשד לניסיון פיגוע דריסה מוזר בסרטון רואים שהיא ביצעה את הדריסה לא היה כאן "ניסיון"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן