Skip to content

חשד: צעירה ישראלית נפטרה ממחנק או הרעלה בהודו

בני משפחת הצעירה חושדים כי הורעלה ונחנקה. משרד החוץ מוסר כי טרם התקבלו תוצאות הנתיחה שלאחר המוות ולכן מוקדם לקבע מסקנות. המשרד דוחה כל טענה בדבר אדישות או אטיות בטיפול - "הקונסוליה פעלה מיד והנושא מצוי בעדיפות עליונה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה ישראלית נפטרה הלילה (רביעי) בבית מלון קולבה במומבאי שבהודו. משפחתה חושדת כי היא הורעלה וגופתה נשלחה ארצה לנתיחה שלאחר המוות. במשרד החוץ מבקשים שלא להזדרז בקביעת נסיבות המוות ולהמתין עד לאחר תוצאות נתיחת גופת הצעירה.
שרית פפטא (23) ז"ל, צעירה ישראלית תושבת פתח תקווה, נפטרה ביום רביעי בלילה בבית מלון קולבה, במומבאי שבהודו.
ב-29 לינואר השנה, טסה שרית, יחד עם בן זוגה להודו. מסלול הטיול של הזוג היה אמור להיות בן חמישה חודשים, כשאת סופו תכננו השנים לסיים בתאילנד.  ב-12 למרץ הגיעו בני הזוג למלון במומבאי. ביום שני השבוע, כך סיפר חבר המשפחה, חשה הצעירה ברע ובן זוגה הזעיק את צוות המלון, אלא שהצעירה נפטרה בטרם פונתה מהמלון.

שרית פפטא ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
שרית פפטא ז"ל (צילום באדיבות המשפחה - שואגים לימין)

לדברי מקורבים גופתה של שרית נשלחה לנתיחה שלאחר המוות ותוצאות ראשוניות כנראה מצביעות על מוות ממחנק. לדבריהם במשפחה חושדים כי בתם הורעלה ולכן נפטרה ומשכך פנתה המשפחה לגורמים במשרד החוץ ובקשה לערוך חקירה מקיפה יותר לגבי נסיבות מותה של שרית ז"ל.
ממשרד החוץ נמסר כי הם מבינים לכאב המשפחה אך דוחים כל טענה שהיא לגבי איטיות או אדישות בטיפול בנושא. "אנו ממתינים לתוצאות הנתיחה בטרם נקבע מסקנות", נמסר. "הקונסוליה הישראלית פעלה מיד והנושא מצוי בעדיפות עליונה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן