Skip to content

ליברמן: בנט מתייצב לצד הרב לוינשטיין בשל שיקולים פוליטיים צרים

"מה שנעשה כרגע הוא שמקריבים את הישיבה והמכינה בעלי על מזבח הפריימריז בבית היהודי, וכל זאת בגלל אדם שכבר פעמיים התנצל לאחר שפגע בציבורים שלמים ועכשיו פגע שוב בצורה בוטה ומבזה בחיילות צה״ל ובנשות ישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לא מוותר על דרישתו לפיטורי הרב יגאל לוינשטיין, למרות הלחצים. בעמוד הפייסבוק שלו חוזר שר הביטחון על תביעתו ומאשים את הבית היהודי, בהקרבת ישיבת ההסדר והמכינה הקדם צבאית בעלי, על מזבח הפריימריז במפלגה זו.

"שיקולים פוליטיים צרים". ליברמן (צילום: דן בר דוב)
"שיקולים פוליטיים צרים". ליברמן (צילום: דן בר דוב)

"כמי שמכיר בחשיבותן של המכינה הקדם צבאית וישיבת ההסדר בעלי אין לי ספק שחשוב שהן ימשיכו לתפקד ולהכין את הדור הבא של הלוחמים בצה״ל. הדבר האחרון שאני רוצה הוא לפגוע בהן", כותב ליברמן. "מי שרוצה באמת בהמשך הצלחתן ותפקודן התקין של הישיבה והמכינה מבין שזה לא עולה בקנה אחד עם המשך כהונתו של הרב לוינשטיין.

"מה שנעשה כרגע הוא שמקריבים את הישיבה והמכינה בעלי על מזבח הפריימריז בבית היהודי, וכל זאת בגלל אדם שכבר פעמיים התנצל לאחר שפגע בציבורים שלמים ועכשיו פגע שוב בצורה בוטה ומבזה בחיילות צה״ל ובנשות ישראל.

"הצטערתי לראות שבמקום להצטרף אלי בדרישה הזו בחר נפתלי בנט להתייצב לצד הרב לוינשטיין בשל שיקולים פוליטיים צרים. זה הזמן להתאחד ולשמור על עם ישראל מאוחד", כותב שר הביטחון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן