Skip to content

ילדי החוץ כבר בפנים

המופע של עילי בוטנר וילדי החוץ בהרכב משודרג, אוהד שרגאי, אדר גולד לצד תום גפן וגל לוגסי, צהרי שישי, 17.03.2017 בהיכל התרבות של תל אביב. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מופע רצוף להיטים כובשי מצעדים ורשימות השמעה, ארבעה ווקליסטים מצוינים שהבמה היא ביתם, תאורה וויז'ואל דיגיטלי מצוינים הפכו את שעות הצהריים של יום שישי לקבלת שבת לכל המשפחה בצליל ואומר.

עילי בוטנר וילדי החוץ. צילום: יובל אראל
עילי בוטנר וילדי החוץ. צילום: יובל אראל

זה לקח בערך שעה וקצת עד שעילי בוטנר, המוסיקאי העומד בראש ההרכב, הכותב, מלחין ומפיק, פנה לקהל וביקש לקום ולרקוד, סימן מספיק כדי להרים מעל המושבים העמוסים בהיכל התרבות את כל בנות הנוער והצעירים לגדוש את הרחבה בקדמת הבמה לשעה ארוכה של להיטים נוספים.

אין ספק כי ההרכב של עילי בוטנר וילדי החוץ איננו הרכב רוקנ'רול סגפני אמנותי החי על מסלול האמן המתייסר והחושף את קרביו בפני המאזינים, מדובר ב"מכונת להיטים" מלוטשת, משומנת הרצה על הכביש המהיר כבר מספר שנים, עילי בוטנר שהחל את הקריירה כנגן בהרכבים שונים החל מFאנקנסטין הגרובי ועובר למיינסטרים עם שמוליק קראוס המנוח, גלי עטרי, ריקי גל  ועברי לידר ריצף את מסלולו כיוצר בשלל להיטים יפים אותם כתב והלחין עבור אחרים כריטה, נינט טייב, הראל סקעת ורן דנקר, בשלב מסוים ולאחר שעבד עם עידן רייכל והפרויקט בהקלטת אלבום החליט לאמץ בעצמו את התבנית והקים את ההרכב ילדי החוץ במסגרתו הוא מגיש את שיריו באמצעות פיהם של אחרים. ההרכב בדמותו הנוכחית החדשה כאשר לצידו של עילי עצמו האוחז בגיטרה חשמלית או אקוסטית לסירוגין, כולל שלושה נגנים – צוקי דבוסק בגיטרות, אלעד אדר בקלידים ותכנותים, דקל דביר על התופים, כולל בקדמת הבמה את אדר גולד, אוהד שרגאי, גל לוגסי ותום גפן, ארבעה ווקליסטים ופרפורמרים מצוינים שמשקיעים מן הסתם שעות רבות מידי יום על אומנותם בחדרי חזרות, שירות, אימוני כוריאוגרפיה והעמדה בימתית ולבטח גם שורפים אנרגיות במכוני כושר. קרוב לשעתיים שהם לא עמדו במנוחה על הבמה, שרו, רקדו, קפצו ופיזזו תוך העמדה מצוינת בכל חלקיק שניה. לטעמי המופע היה עובר בהצלחה מרובה את אולמות הבידור של הערים הכי חשובות בעולם, החל מלאס ווגאס, ניו יורק, לונדון או מוסקבה, מופע איכותי, עשיר ותוסס באנרגיה ללא הפסקה.

אני מגיע בצהרי יום שישי להיכל התרבות של תל אביב וזוכה לחוות מופע של כשעתיים עמוס בשלל להיטים הרודפים אחד את רעהו שיוצרים תחושה נעימה ומשחררת, לצד הלהיטים המוכרים שקיבלו הפעם את המגע ההפקתי המצוין מידיו של צוקי דבוסק הגיטריסט הצמוד של עילי וטעימות מכמה שירים חדשים כאשר לצד מופע רביעייה ססגונית קיבל הקהל את זמן האיכות עם כל אחד מהווקליסטים כסולן בשיר ושניים לפחות, בבחינת לכולם חלק בהכל מכל וכל, את המושג בילוי לכל המשפחה כבר אמרתי בפתיחה.

עילי וילדי החוץ, סוג של פארפרזה על ילדותו בקיבוץ, עובדים כעת על אלבום חדש "בית?", ממנו הספיק עילי לשחרר שני סינגלים שכבר תפסו מקום בטוח ברשימות ההשמעה, סינגל נוסף בוצע ונחשף במהלך המופע, שחרורו של האלבום צפוי בחודש מאי ולי נותר רק להמתין בסבלנות…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן