Skip to content

שוב נהרג פועל בניין

ההרג כתוצאה מתאונות באתרי בניה לא נפסק. הבוקר נמחץ אדם למוות באתר בניה בתל אביב מבטונדה שנפלה עליו. מותו נקבע במקום. ביבנה נפגע פועל מכף טרקטור ופונה במצב בינוני לבית חולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוב נהרג עובד באתר בניה. הבוקר (ראשון) נהרג עבד כבן 60 כאשר נמחץ למוות על ידי בטונדה שנפלה עליו. צוותי פרמדיקים וחובשי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. מדוברות מד"א נמסר: בשעה 09:22 נמסר למד"א מרחב איילון על פועל שנפגע מכף של טרקטור באתר בנייה ברחוב שידלובסקי ביבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן גבר כבן 35 במצב בינוני עם חבלה בחזה. משטרת ישראל פתחה בחקירה לנסיבות התאונה הקטלנית. זהו העובד העשירי שנהרג באתרי בניה מתחילת השנה. ממוקד זק"א ת"א נמסר כי "משטח בטון שהורם על ידי משאית מנוף פגעה בראשו של פועל יהודי כבן 50 והרגה אותו במקום. הגופה הועברה למכון והממצאים לקבורה".

אזור התאונה
אזור התאונה

בכביש 3411, סמוך לזיקים, נרשמה הבוקר תאונת עבודה נוספת כשפועל כבן 30 נפל מסולם ופונה במצב בינוני לביה"ח ברזילי. מבית החולים נמסר כי נפוכל הגיע בהכרה והוכנס לטיפול בחדר הלם.
מוקדם יותר באתר בניה ברחוב שידלובסקי ביבנה נפגע פועל מכף טרקטור ופונה לבית החולים קפלן שברחובות במצבת בינוני עם חבלה בחזהו.   מדוברות מד"א נמסר כי: בשעה 09:22 נמסר למד"א מרחב איילון על פועל שנפגע מכף של טרקטור באתר בנייה ברחוב שידלובסקי ביבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן גבר כבן 35 במצב בינוני עם חבלה בחזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן