Skip to content

רצח מזעזע בטבריה: גבר כרת את ראש גרושתו והלך עמו ברחוב

על פי החשד כרת הגבר ככל הנראה מעורער בנפשו את ראש גרושתו והצית את דירתה. הוא נעצר כשהוא מכוסה בדם. בדירה נמצאה גופת האישה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר תושב טבריה חשוד כי רצח את גרושתו והעלה את דירתה באש. הגבר נעצר בעודו מחזיק בראשה הכרות של האישה. היום (רביעי) בסמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד ה-100 אודות אדם חשוד המתהלך בסמוך לבניין מגורים ברחוב נחמני בטבריה ובגדיו מוכתמים בדם. שוטרים שהוזעקו לזירת האירוע איתרו את האדם ועצרו את הגבר, תושב טבריה בן 34 כשבסמוך למקום הבחינו בדירה עולה באש.  השוטרים הזעיקו את מכבי האש ולאחר שכוחות הכיבוי השתלטו על השריפה אותרה בדירה גופת גרושתו של החשוד בת  -30. לבני הזוג אין ילדים.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
זירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)
זירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)

עוברי אורח שהזעיקו את המשטרה הבחינו בגבר מכוסה בדם מהלך עם ראש של אישה בידיו. "חשבתי שהוא הולך עם ראש של בובה, לא הבנתי מה זה. הוא עמד ליד פח אשפה והתחיל להבעיר את הראש". כך העיד לתקשורת ויסאם דראושה, קבלן אינסטלציה שעובד בבניין סמוך לזירת הרצח בטבריה. על פי החשד גרושה הוא שביצע את המעשה, ולאחר מכן פנה עם ראשה הכרות לעבר פח האשפה וניסה להצית אותו. פרמדיק מד"א טאלב עבדאללה, שהיה בזירה, סיפר: "המראה היה קשה מאוד. ראינו אישה בשנות ה-30 לחייה כשהיא ללא רוח חיים, עם סימני אלימות קשים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
הנרצחת חזרה בתשובה לפני כמה שנים, ואילו גרושה החשוד ברצח, התגייר לאחר שעלה ארצה ממולדובה. היא עבדה במעון לתינוקות וילדים בעיר, וחברותיה העידו כי התגרשה רק לפני כמה ימים, שמחה בגירושיה לאחר שהתעלל בה בשנות נישואיהם, אך הביעה חשש ממי שהתגרשה ממנו זה עתה. לפני כמה ימים היא אמרה לאחת החברות שהיא פוחדת שהוא ירצח אותה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שכני הנרצחת הנרצחת סיפרו כי גרושה החשוד ברצח היה מחוסר בית, ונהג לישון ב"שטיבעלך" הנמצא בסמוך. "הוא ישן שם על הספסל", סיפרו. "הוא לימד ועזר לתלמידים בישיבה באזור, במשניות. הוא גם למד קבלה ובזמן האחרון נהיה תמהוני קצת". הגבר טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש, אך במשטרה לא נרשמו תלונות והזוג לא היה מוכר בשירותי הרווחה בעירייה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן