Skip to content

טכנולוגיית איתור נזילות מתקדמת

נזילות ורטיבות מביאות עמם ריקבון. בין אם מדובר במבנה עסקי, בית פרטי או בניין מגורים משותף, ברגע שיש נזילה לאחד הקירות והרטיבות מתחילה להתפשט, הסיטואציה הופכת להיות לא נעימה עבור בעל הנכס. במקרה הטוב, הרטיבות משפיעה רק על הנכס שלו והוא יוכל להתמודד עם הסיטואציה בעצמו, ובמקרה הרע, הרטיבות והנזילות חודרות לדירתו של השכן ואז […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נזילות ורטיבות מביאות עמם ריקבון. בין אם מדובר במבנה עסקי, בית פרטי או בניין מגורים משותף, ברגע שיש נזילה לאחד הקירות והרטיבות מתחילה להתפשט, הסיטואציה הופכת להיות לא נעימה עבור בעל הנכס.

במקרה הטוב, הרטיבות משפיעה רק על הנכס שלו והוא יוכל להתמודד עם הסיטואציה בעצמו, ובמקרה הרע, הרטיבות והנזילות חודרות לדירתו של השכן ואז כאב הראש הופך גדול יותר, כי במצב כזה, יצטרך לרוב בעל הנכס אשר הנזילה מגיעה ממנו, לבצע את עבודות האיטום גם עבור עצמו וגם עבור השכן, וזה כידוע כבר יהיה כרוך בחוסר נעימות משווע, ובעיקר בהוצאה כספית גבוהה ולא מתוכננת. מצד אחד צריך לבצע איטום של הנזילה בנכס הפרטי ומצד שני לשלם על התיקונים הכרוכים גם לשכן.

על מנת למזער נזקים ולנסות למנוע מצבים שכלו בעתיד, חשוב מאוד לבצע איתור נזילות מתקדמות, כדי שניתן יהיה לבצע איטום לפני שהנזק יגדל ויתפשט. קיימים סוגים שונים של דרכים בהם יש לנקוט על מנת לבצע איתור של נזילות.

האיתור

לפני הכל, חשוב מאוד שבעל המקצוע יבצע בדיקה מקיפה ויאתר את מקור הנזילה. ברגע שהמידע הזה קיים, קל הרבה יותר להתקדם הלאה ולהמשיך בטיפול ובאיטום הנזילה שיגיע בעקבותיו.

אנשי מקצוע מיומנים יוכלו להשתמש בעין המקצועית שלהם ולהגיע לתובנות, שבמקרים רבים יהיו מדויקות. שיטה נוספת, היא על ידי המטרה או הצפה מקצועית שדרכה מתגלה מקור הבעיה. לעומת שיטות אלו, אשר נחשבות שיטות מיושנות יותר (אך על פי שבסיטואציות מסוימות הן מספיקות). יש לנו שיטות מתקדמות יותר. הקדמה והטכנולוגיה  עושים את שלהם וכיום אפשר להיעזר בכלים יותר מתקדמים.

מצלמה תרמית 45IR

הכלים והטכנולוגיות הקיימים לביצוע המשימות הכרוכות באיתור עצמו, כוללות מודדי לחות, שמאפשרים לנו לקבל תמונת מצב לגבי אזור ספציפי ומהי מידת הלחות שלו. עם המד יראה על ממצאים חריגים, סביר להניח שאותו אזור נפגע ויש צורך לטפל בו בהקדם. טכנולוגיה וצילום תרמי.

צילום תרמי היא אחת השיטות המתקדמות והנפוצות ביותר שקיימות לביצוע עבודה מסוג זה. באמצעות הצילום התרמי, ניתן לקבל תמונת מצב רחבה המאפשרת ניתוח מדויק של הבעיה. ברגע שיש לנו את כל הנתונים שהצילום התרמי מספק לנו, הרבה יותר קל לגבש תכנית עבודה מסודרת ולפתור את הבעיה.

איטום נזילות הוא דבר אשר חייב להתרחש בהקדם. אם הנכס שלכם נפגע וכתוצאה מכך הקירות מתחילים להתנפח ועובש מתחיל לצמוח לו בתוך חלל הנכס, אתם חייבים לפנות לאנשי המקצוע הנכונים, על מנת למנוע סכנות בריאותיות. עובש בקירות ורטיבות בכלל, מעבר להיותם חסרי אסתטיקה בעליל, משפיעים באופן ישיר גם על המצב הבריאותי של האנשים אשר שוהים בתוך הנכס שעות ארוכות. חובה לבצע איטום במצב כזה ואסור לדחות את הנושא למועד מאוחר מדי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן