Skip to content

נרקומן חשוד בהריגת בנו שצרך מנת יתר של אדולן של האב

פרקליט האב עו"ד גיא עין צבי: טרגדיה משפחתית שהתרחשה לפני כחצי שנה. האב הלוקה בנפשו, שלאחר מאמצים רבים הצליח להיגמל מסמים, ובתקופה הרלוונטית קיבל תחליפי סם על פי מרשם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב נתניה בן 39 נעצר אמש (חמישי) בחשד שגרם למותו של בנו, בן 17, שנמצא ללא רוח חיים בביתו בחודש ספטמבר האחרון. ממשטרת מרחב השרון נמסר כי נתיחת גופתו של הנער במכון לרפואה משפטית העלתה חשד להימצאות כמות גדולה של סם אדולן המהווה תחליף סם לנרקומנים בדמו. על פי ההערכה, כמות החומר היא שגרמה למותו.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בתאריך 23.9.2016 התקבל במשטרת ישראל דיווח על קטין, תושב נתניה בן 17, שנמצא ללא רוח חיים בביתו. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.  המנוח הועבר למכון לרפואה משפטית לבחינת נסיבות המוות.  בסיומם של איסוף ממצאים תוך ליווי פרקליטות המדינה, נחקר האב ונעצר בחשד לגרימת עבירת המתה.

עו"ד גיא עין צבי
עו"ד גיא עין צבי

לבקשת עו״ד גיא עין צבי שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית הורה בית המשפט על איסור פרסום שם האב ופרטים מזהים ומעצרו הוארך עד יום שני הקרוב.
עין הצבי מסר כי "מדובר בטרגדיה משפחתית שהתרחשה לפני כחצי שנה. האב הלוקה בנפשו, שלאחר מאמצים רבים הצליח להיגמל מסמים, ובתקופה הרלוונטית קיבל תחליפי סם על פי מרשם.  בעקבות הטרגדיה מצבו הנפשי הידרדר בצורה קיצונית והוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי למשך מספר חודשים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן