Skip to content

אביב הגיע, בושם בא

בתחילת עונת האביב ולקראת חג הפסח יוצאים לשוק מספר רב של בשמים חדשים. ניסינו מבחר מהם וחזרנו עם מסקנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשים

Deep Euphoria הוא שמו של הבושם החדש לנשים של קלווין קליין, שהוא כידוע בושם חדש בסדרת הבשמים המצליחה של המותג, Euphoria. ההבדל בין זה לבין הקודמים לו אינו גדול במיוחד, אבל הוא מצליח לספק ניחוח מעט שונה – ולשמור על הניחוח המצליח המאפיין את בשמי הסדרה, שמספק את האווירה הנשית-חושנית המבוקשת כל כך. נימפאה, עלי קסיס ואגס משתחררים ראשונים, לאחר מכן מצטרפים יסמין ערבי וורד "בלאק מג'יק", ולסיום מתווסף לריח פצ'ולי, מושק, ניחוח עֵצי מינרלי, והתוצאה כאמור מוצלחת מאוד.

199/299 שקלים ל-50/100 מ"ל של או דה פרפיום. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ

Fantasy in Bloom של בריטני ספירס הוא כל מה שאפשר לצפות לו משם כה ישיר – פריחת דובדבן, מנדרינה ופירות יער מתקתקים בתחילה, פרחי יסמין וטוברוז בהמשך, ולסיום מתחילים להריח תווי וניל, ענבר וסנדלווד. התוצאה היא בושם בדיוק כמו בריטני – צעיר, לא מחייב ולא מתוחכם.

149 שקלים ל-100 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

Viva La Juicy Sucr'e שייך למותג האופנה ג'וסי קוטור, והוא זוכה מיידית בתואר המפוקפק "בקבוק הבושם המצועצע ביותר שראינו מעולם" (ראו תמונה). הבשום, להפתעתנו, היה קצת יותר מתוחכם. דומדמניות אדומות, מנדרינה וגרנדיה ברזילאית הם תוי הריח הראשונים, שמשתלבים לאחר מכן עם קרם שקדים, סקטר אפרסק, יסמין ופריחת התפוז, ולסיום – וניל, קצפת, סנדלווד ופולי קקאו, המספקים לניחוח את העומק שהוא זקוק לו. זהו ללא ספק בושם לצעירות, אבל בשונה מזה של בריטני, הוא מתאים למתוחכמות יותר.

249 שקלים ל-100 מ"ל.

צילום: יח"צ חו"ל

Black Opium Nuit Blanche הוא בושם נוסף בסדרת ה- Black Opium של YVES SAINT LAURENT. המותג עושה מהלכים שונים בשנים האחרונות במטרה לפנות לקהל צעיר יותר מבעבר, והבושם משתלב היטב במגמה הזו. מצד אחד, בושם מורכב שמעורר יותר מכל את יצר הסקרנות; מצד שני, הוא שומר על קלילות מסויימת שמונעת ממנו להיות בושם לנשים מבוגרות בלבד. כל זה קורה הודות לשילוב של פריחת תפוז עם אקורד קפה המבשיל במשך 40 יום, וניל אבסולוט טהור ותמצית אלגום. המחיר, יש לציין, שומר על הבושם כמתאים לבעלות היכולת.

511/651 שקלים ל-50/90 מ"ל של או דה פרפיום. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל.

צילום: יח"צ חו"ל

Tempting Nashi הוא השם שקיבל הבושם החדש של חברת Spring הישראלית. הניחוח מבטיח להיות פרחוני-פירותי והוא עושה זאת היטב – אשכולית ויסמין בתחילה, נאשי יפני ומסק בהמשך, ולסיום משתחררים תווי הריח של סדרווד ואמבר. התוצאה היא ניחוח עדין, פשוט אך לא פשטני, שמתאים למי שמחפשת ניחוח נעים ולא מחייב.

99 שקלחים ל-50 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ב-www.myspring.co.il.

צילום: יח"צ

גברים

HUGO ICED ממשיך את סדרת הבישום הידועה של מותג האופנה HUGO BOSS. ניחוח זה מצליח להיות אנרגטי כמובטח, מסוג הניחוחות שגברים יאהבו ללכת איתם בקיץ הקרוב, במיוחד לאירועים לא מחייבים. הניחוח עצמו מורכב ממנטה קפואה בתחילה, תה בר אקזוטי בהמשך, ולסיום ווטיבר עצי.

249 שקלים ל-125 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Eua De Lacoste L.12.12 Magnetic של לקוסט הוא בושם היוצא בו זמנית בגרסה נשית ובגרסה גברית. הבושם לגברים, שהגיע להתנסות, אינו נבדל באופן מהותי מבשמים קודמים של המותג לגברים – ערער "ההר הירוק", סיגלית, פצ'ולי וענבר יוצרים ביחד בושם נמרץ, צעיר יחסית, ששומר על הקונספט הספורטיבי של המותג כולו.

249 שקלים ל-175 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

AZZARO WANTED של אזארו מתחיל עם תוי ריח של ג'ינג'ר ולימון, ממשיך עם ערער קוצני, ומסיים עם שעועית טונקה ווטיבר, כאשר בין לבין משתחרר גם ניחוח של הל. השילוב של הרכיבים הללו מספק ניחוח מסקרן ומוצלח – אלגנטי, במקום טוב באמצע שבין כבד לקליל, מהסוג שיתאים גם לארוחת החג וגם ליום יום במשרד.

299 שקלים ל-100 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

AQVA POUR HOMME ATLANTIQVE של BLVAGRI הוא אחד הבשמים הקיציים. קודם כל, כך מציגים בבית האופנה את ניחוח הבושם: "אוקיינוס הממריץ אקורד של מים והתפרצות הדרית. ענברי, עצי ווטיבר, סנדלווד ובנזואין". התוצאה היא בושם עם ניחוח עז, שהמילה "התפרצות" אכן מתאימה לו; מהסוג שמתאים במיוחד לימי קיץ חמים, במיוחד לימים בהם יוצאים לחופשה, בעיקר הודות לחושניות שלו. זה אינו בושם מתוחכם כמו בשמים אחרים של המותג, אך הוא מתאים היטב לעונה החמה.

399 שקלים ל-100 מ"ל של או דה טואלט. להשיג בחנויות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Made of Instinct הוא בושם חדש של דיוויד בקהאם. ניחוח פירותי ועצי המשלב אשכולית, שומר וקרמבולה בתחילה, עלי סיגלית, מרווה ופלפל ורוד בהמשך, ולסיום משתחררים תווי הריח של קשמיר, אשוח ריחני ואזוב. הניחוח שתערובת זו יוצרת מתאימה לבשמים הקודמים – כלומר, בשמים לצעירים שמחפשים ניחוח חביב, לא מחייב, שמתלהבים יותר משמו של הכדורגלן מאשר מהבושם עצמו.

99 שקלים ל-50 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: סטודיו קוטי

Born Original Today של Adidas Originals הוא בושם יוצא בגרסה נשית ובגרסה גברית, שניהם המשך של בושם קודם, Born Original. הבושם לגברים מתחיל עם ליים, מנדרין ואלמי, ממשיך עם כוסברה, קינמון ופריחת תפוז, ומסיים עם תוי הריח של אמבר, אלמוג ועץ מוס. התוצאה אכן דומה לבושם הקודם, ניחוח יותר חושני א/שר שומר על הבסיס הספורטיבי, כיאה למותג. בושם זה נמכר באותו המחיר כמו זה של בקהאם – ושניהם פונים ללא ספק לצעירים – אך הבושם של אדידס יותר מוצלח.

99 שקלים ל-50 מ"ל של או דה טואלט. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: סטודיו קוטי

AEQUALIS של מובוסן הוא הבושם הטוב ביותר לגברים שניסינו, הודות לשילוב ניחוחות שיוצר בושם שהוא חושני ואלגנטי בעת ובעונה אחת. אתרוג ורוזמרין מתחילים את הבושם, שממשיך עם אירוס ומסיים עם תווי הריח של פולי טונקה, ארז ואלגום. זה בושם שמתאים לגברים יותר מתוחכמים, שרוצים להרשים ובמקביל לשמור על פאסון.

269 שקלים ל-90 מ"ל של או דה פרפיום. להשיג באפריל.

צילום: סטודיו מובוסן

 

WILD NIGHT של חברת Spring הישראלית הוא הבושם האחרון לגברים שניסינו. אשכולית, קינמון ותפוח ירוק הם הניחוחות הראשונים שמריחים, אליהם מצטרפים לאחר מכן אמבר ולבנדר, ולסיום פטצ'ולי ווטיבר. זהו ללא ספק בושם גברי, שכמו הנשי שכתבנו עליו קודם לכן, הוא עדין, לא מתוחכם ועם זאת נעים במיוחד.

99 שקלים ל-100 מ"ל של או דה טואלט. להשיג בנקודות המכירה וב-www.myspring.co.il.

צילום: יח"צ

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן