Skip to content

משטרת ירושלים איתרה בבית שמש נהג שנמלט מתאונת פגע וברח

במוצאי שבת נהג תושב בית שמש ברכבו ופגע, כך לפי החשד, בנער בן 15 שחצה את הכביש, נמלט והותיר את הנער שרוע על פני הכביש, מדמם ובמצב קשה. פעילות מאומצת של בוחני התנועה הביא ללכידת הנהג ותפיסת רכבו. קצין תנועה של מחוז ירושלים, סנ"צ רונן עובדיה: "לא יעלה על הדעת שאדם שפוגע באחר במהלך תאונת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב בית שמש בן 39 נעצר הבוקר (שני) בחשד כי תוך נהיגה ברכבו פגע באורח קשה בנער בן 15 ונמלט. רכבו של הנהג נתפס ובמהלך היום יובא לפני שופט להארכת מעצרו.
ב- 20:30 במוצאי שבת האחרונה התקבל דיווח במשטרה אודות רכב שפגע בהולך רגל ברחוב יהודה בן זאב בבית שמש ונמלט. מד"א פינו את נער בן 15 שנפגע תוך שחצה את הכביש, במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם.
שוטרים בהם בוחני תנועה הוזעקו למקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה וביצוע פעולות מידיות לאיתור הנהג והרכב.

פנס הרכב הפוגע כפי שנתפס (צילום: משטרת ישראל)
פנס הרכב הפוגע כפי שנתפס (צילום: משטרת ישראל)
שברי זכוכית פנס שנאספו בזירת התאונה, תואמים בדיוק לפנס הרכב (צילום: משטרת ישראל)
שברי זכוכית פנס שנאספו בזירת התאונה, תואמים בדיוק לפנס הרכב (צילום: משטרת ישראל)

ממצאי החקירה עולה כי נהג הרכב נסע בכביש, פגע בהולך הרגל בצד ימין של רכבו ונמלט ממקום התאונה. היום לפני כשעה בפעילות מבצעית מאומצת שנמשכה מאז קרות התאונה, אותר הרכב הפוגע והנהג.  הרכב נתפס ובבדיקה ראשונית עולה כי הממצאים שנתפסו ע"י השוטרים בזירת התאונה תואמים את הרכב ואת הפגיעה שאותרה בחלקו הימני. כאמור נהג הרכב, נעצר לחקירה ע"י בוחני אגף התנועה בירושלים ובהמשך יובא בפני בית המשפט לשם הארכת מעצרו.
קצין אגף התנועה במשטרת ירושלים , סנ"צ רונן עובדיה ציין: "לא יעלה על הדעת שאדם שפוגע באחר במהלך תאונת דרכים, לא יעצור את רכבו במטרה להושיט עזרה ראשונה לנפגע ולדווח למשטרה. נהגים שבוחרים להימלט מזירת תאונה בעצם פעולתם מפקירים את אלו שפגעו בהם. התאונה הקשה הצריכה ריכוז מירב המאמצים החקירתיים , מודיעיניים תוך ניתוח ממצאים טכנולוגיים שהובילו לאיתור הרכב והנהג, נגדו נפעל במלוא החומרה ונמצא עמו הדין."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן