Skip to content

פיגוע דריסה בצומת עופרה

נהג מכונית פרטית סטה במהירות מדרכו ופגע בקבוצת צעירים שעמדו במקום. 2 צעירים נפגעו, אחד מהם נפטר מפצעיו והשני נפגע קל בגפיו. המחבל נפצע קשה כתוצאה מהתאונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג פלסטיני ביצע פיגוע דריסה בסמוך לצומת התנחלות עופרה שבמטה בנימין. המחבל נפצע קשה כתוצאה מהתאונה. ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים של הארגון טיפלו שני צעירים כבני 20 נפגעו כתוצאה מאירוע הדריסה. 1 מהם במצב קל שפונה לבית החולים הדסה הר הצופים ואילו השני נפגע אנושות ונפטר מפצעיו במקום.
מהדסה הר הצופים נמסר כי לחדר המיון פונה צעיר כבן 19 לאחר שנפגע במהלך ניסיון פיגוע דריסה בצומת עופרה. מצבו קל, בהכרה מלאה.

הרכב הפוגע (צילום: צעירי עופרה)
הרכב הפוגע (צילום: צעירי עופרה)

צילום: צעירי עופרה
צילום: צעירי עופרה
צילום: צעירי עופרה
צילום: צעירי עופרה

פרמדיק מד"א אילן קליין : "מדובר באירוע קשה, צעיר כבן 20 שכב בתחנת האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך אליו שכב צעיר כבן 20 בהכרה כשהוא סובל מחבלות בגפיים, יחד עם כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב קל בהכרה מלאה לבי"ח הדסה הר הצופים.
נחום ביננפלד חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של רכב פלסטיני שעלה על המדרכה, פגע בצעירים ששהו בסמיכות לתחנת האוטובוס ונפל לתעלה בצד הדרך. צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת האירוע. עמודי הבטיחות שהוצבו בסמיכות לתחנה עקב פיגועי דריסה שאירעו בעבר מנעו פגיעה של המחבל באזרחים נוספים ששהו בתחנת האוטובוס בזמן הפיגוע".

בחמאס הזדרזו לברך את הפיגוע והוציאו הודעה בה נאמר כי בארגון החמאס מברכים על פיגוע הדריסה ואומרים כי זו הוכחה לכך שאינתיפאדת ירושלים כלשונם נמשכת והיא לא אירוע חולף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן