Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 08 באפריל, 2017

אנגרי בירדס, מסע האנושות, הרס, שוטרים בדם 6, לאבלייס, כבודו, רוק בית הסוהר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 אנגרי בירדס | The Angry Birds Movie, ערוץ Yes5 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 07 באפריל, 2017, בשעה 08:45 בערוץ Hot פאן 

21:00 מסע האנושות | Origins: The Journey of Mankind, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סדרת דוקו דרמה המדלגת לאורך ההסטוריה האנושית ומאירה נקודות ציון משמעותיות שהביאו אותנו להיות חברה מודרנית. את הסדרה בת שמונת הפרקים, שמורכבת מקטעי דרמה ותעודה המשולבים בקטעי מוסיקה מעורבת (מאש-אפ) מגיש ג'ייסון סילבה ("משחקי מוח"). הסדרה מתמקדת בשאלות הקיומיות הגדולות כגון: איך הגענו לכאן? איך ההומו סאפיינס התפתח מהקוף לאסטרונאוט שמתהלך על הירח? 

21:30 הרס Demolition, ערוץ Yes1 

דרמה רגישה בכיכובם של ג'ק ג'ילנהול ונעמי ווטס. חייו הנוחים והעשירים של בנקאי השקעות צעיר ומצליח משתנים מקצה לקצה לאחר האובדן הפתאומי של אשתו בתאונת דרכים. נציבת תלונות הציבור מזהה את מצבו הרעוע ומאמצת אותו לחייה בתקווה שישתחרר מהעבר ויוכל לפתוח דף חדש בחייו. במאי: ז'אן מארק ואלה("מועדון הלקוחות של דאלאס"). ארה"ב, 2015. משחק מצוין לא מפצה מספיק בשביל תסריט מחורר וקלישאתי. ציון:  

21:45 שוטרים בדם 6 Blue Bloods 6, ערוץ Hot זון 

סדרת הדרמה של רשת CBS, שנוצרה על ידי אד צוקרמן ("ג'אג") חוזרת לעונה שישית. 

22:00 לאבלייס Lovelace, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 במרץ, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00, כבודו, ערוץ Yes Oh 

דרמת מתח חדשה ומטלטלת. שי, בנו בן ה-17 של שופט השלום המבריק מיכה אלקובי (יורם חטב), מעורב בתאונת פגע וברח ברוכב אופנוע ופוצע אותו אנושות. שניות לפני שמיכה מסגיר את בנו יחידו למשטרה, מתגלה לו זהות הקורבן: בן למשפחת פשע רצחנית שאצלם כללי המשחק שונים מאלה שהוא מכיר ממרומי כס השופט. בניסיון להציל את חיי בנו, הוא מוצא את עצמו במדרון חלקלק שגורם לו לעשות דברים לא פחות חמורים מאלה ששפט ושלח לכלא. ניסיונו להיפטר מהרכב המעורב בתאונה בתחילת הסדרה, מצית מלחמה ישנה בין משפחות הפשע, גורר פנימה את חברו הטוב והקהילה הבדואית והסוד של מיכה ושי שולח גרורות ופוגע בסביבתם, בחבריהם ובכל המעורבים בפרשה. שחקנים נוספים: אלמה דישיהישאם סולימאןלוסי אהרישתום חגיארז עובדאילנית בן יעקבג'יטה מונטהדני שטג. יוצרי הסדרה:שלמה משיח ורוני ניניו

22:00 רוק בבית הסוהר | Rock and Hard Place, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 28 במרץ, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן