Skip to content

חשד לרצח בקריית מלאכי – 3 צעירים נדקרו, אחד מהם מת מפצעיו

שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו לפארק בקריית מלאכי מצאו 3 צעירים דקורים. המשטרה פתחה בחקירה והוציאה צו איסור פרסום על פרטיה ופרטי החשודים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
זירת הרצח בפארק בן גוריון (צילום: משטרת ישראל)
זירת הרצח בפארק בן גוריון (צילום: משטרת ישראל)

3 צעירים נמצאו דקורים לפנות בוקר (שבת) בפארק בקריית מלאכי. השלושה הוחשו לבית חולים, שם נקבע מותו של אחד מהם. הלילה, בשעה 03:00 התקבלה קריאה במשטרה ובה דווח על מספר צעירים פצועים מדקירות בפארק בן גוריון שבקריית מלאכי.   כוחות משטרה ומד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו לפניהם 3 נפגעים. צעיר בן 27 פצוע אנושות ו-2 צעירים קטינים בני 16 -17 פצועים באורח קל ובינוני. השלושה הוחשו לבית החולים ברזילאי באשקלון והוכנסו חדר הלם, שם נפטר אחר זמן קצר הפצוע אנושות.

המשטרה סגרה את הזירה (צילום: משטרת ישראל)
המשטרה סגרה את הזירה (צילום: משטרת ישראל)

זירת האירוע נסגרה וחוקרי המשטרה ומעבדה הזיהוי הפלילי שהגיעו למקום החלו בחקירת האירוע תוך איסוף ממצאים פורנזיים. בתום הערכת מצב שביצע מפקד מרחב לכיש במשטרה, הוטלה חקירת האירוע על היחידה המרכזית. נצ"מ אילן פרץ, מפקד מרחב לכיש הטיל את חקירת הרצח על חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר). לבקשת המשטרה הורה שופט בית המשפט השלום באשקלון על מתן צו איסור פרסום (זמני) למשך 48 שעות. על פי הצו חל איסור על פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן