Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (25.4.17)

החל ממסיכה לעור הפנים המשלבת זהב ונוזל חלזונות ועד למברשת שיניים לחניכיים רגישות, אלו המוצרים החדשים שעמדו לבדיקה - והמסקנות שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Premium Gold Snail Intense Glam Hydrogel Mask של Dermaglam

השם הארוך של המוצר הזה משלב את כל הייחודיות שבו – זהב עם נוזל של חלזונות! הזהב אמור לסייע לשפר את מצב העור ולהעניק זוהר, בעוד שנוזל החלזונות – שלא נפגעו לדברי החברה בתהליך הייצור – אמור לסייע לשיפור מראה העור הודות לרכיבים כגון חומצה הילואורנית. מדובר כאמור במסיכה, אחד הטרנדים האחרונים בתחום הטיפוח, אלא שבמקרה זה המסיכה מורכבת משני חלקים נפרדים, כך שקל הרבה יותר להניח אותה על העור. הג'ל המיוחד מספק תחושה רעננה ואכן מספק מראה יותר זוהר. טוב לפני אירועים מיוחדים.

מ-169.9 שקלים לשתי מסיכות. להשיג ב-www.dermaglam.com.

צילום: יח"צ

Meridol Parodont Expert של מרידול

מברשת השיניים הזו מיועדת לבעלי חניכיים רגישות ומגורות. המשמעות היא מברשת שיניים רכה, שהצחצוח איתה הופך להיות יותר עדין בהשוואה למברשות רגילות. ראש המברשת עשוי מסיבים בעלי שלושה קצוות, המיועדים לעזור בניקוי עמוק ועדין בעת ובעונה אחת. פעולת הניקוי הושגה היטב עם מברשת השיניים הזה, אך כדאי לשים לב ולא להפעיל לחץ בעת צחצוח השיניים, אחרת האפקט של מברשת השיניים הרכה הזו לא יושג.

35-40 שקלים לזוג. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: אפרת אשל

קולפן בצורת אולר מסדרת ROSO ELEMENTS  של ROSO

סדרת האביזרים החדשה של המותג כוללת את הקולפן הזה, המגיע בצורה הדומה לצורת אולר. במילים אחרות, הוא מכיל שלושה להבים שונים, שקל לשלוף אותם בהתאם לצורך. קולפן אחד מיועד לקליפות קשות, השני לקליפות רכות ואילו האחרון חותך ירקות בצורת גפרורים. הקצה של כל אחד מהם מתוכנן להוציא ממקומם את ה"עיניים" של תפוחי האדמה. הקולפן מקלף היטב את הקליפות השונות, הודות ללהבים חדים במיוחד, וגם צורת הגפרורים המטבח מושגת בקלות. הוא מתאים לחללים קטנים, אך מומלץ רק אם אתם יודעים שאתם זקוקים לשלושת סוגי הקולפנים במטבח שלכם.

39.9 שקלים. להשיג ב-ARCOS CASA, לגעת באוכל, קוק אנד בייק, DOMO, בחנויות כלי בית מובחרות וב-www.mastercook.co.il.

צילום: אסף אמברם

מגבות של HOMETOP

מותג הבית של רשת הסטוק התרחב עם ליין חדש של מגבות מדגם שקיבל את השם "ונציה פרימיום". הליין כולל מגבות גוף, מגבות פנים ומגבות מטבח, כולם עשויות 100% כותנה, ונמכרות בזוגות ובמגוון צבעים. המגבות שניסינו היו מאיכות בינונית – המרקם שלהן ואיכות הספיגה שלהן אינה עונה על ההגדרה של מגבות פרימיום. עם זאת, בהשוואה למחירים של המגבות, מדובר במוצר אטרקטיבי.

25-100 שקלים לזוג. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: סטודיו הסטוק

Phytovolume Actif  של PHYTO PARIS

מותג השיער הצרפתי השיק את המוצר הזה, המיועד לספק נפח לשיער דק. המוצר מגיע בצפוי בצורה של ספריי והוא מיועד לשימוש במהלך היום. בין הרכיבים אפשר למצוא תמצית כובע נזיר, נגזרת משי וחומצות אמינו של חיטה, כיאה למותג המקפיד על שימוש ברכיבים טבעיים. ההתזה נוחה ולחומר יש ריח שונה מהמקובל, המזכיר ריח של תרופה, אך זה לא נותר בשיער. לאחר ההתזה הוא עושה את המובטח – מעניק נפח נוסף לשיער, שמחזיק מעמד למספר שעות, עד להתזה הבאה.

85 שקלים ל-125 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע.

צילום: לירון ליבה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן