Skip to content

מי מאיים על חיי ראש עיריית רמת השרון?

קליע של נשק הוצמד לרכבו של אבי גרובר ראש העיר עם הכיתוב: "תג מחיר" ועל קירות הבינין בו הוא מתגורר רוססה הכתובת: "תג מחיר בר יואחי". בעירייה חושדים כי המעשה מגיע עקב סירבו של גרובר להקים במה נפרדת לדתיים ביום העצמאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קליע של נשק הוצמד הבוקר (חמישי) לרכבו של ראש עיריית רמת-השרון אבי גרובר עם מכתב בו נכתב הכיתוב "תג מחיר בקרוב", תוך כך רוססה על קירות הביניין בו הוא חי כתובת "תג מחיר בר יואחי".  המשטרה הוזעקה הבוקר לרכב שנמצא ברחוב סוקולוב 86, לאחר שהמכתב עם הקליע התגלה על ידי גרטובר שהיגיע בבוקר לרכבו.  בעירייה מעריכים כי המניע למעשה והאיומים מגיע ככל הנראה לאחר שראש העירייה סירב להקים במת דתיים נפרדת ביום העצמאות ומאבקו לסגור ישיבה לא חוקית במזרח העיר. "יש במה אחת לכולם והיא פונה לכלל הציבור", הסביר גרובר לפני יום העצמאות.

צילום: דוברות עיריית רמת השרון
צילום: דוברות עיריית רמת השרון
צילום: דוברות עיריית רמת השרון
צילום: דוברות עיריית רמת השרון

מהמשטרה נמסר כי התקבלה תלונה במשטרה של אישיות ציבורית ברמת השרון, ממנה עולה כי בבניין בו הוא מתגורר רוססה כתובת 'תג מחיר בר יואחי'. בהמשך, גילה כי לרכבו הוצמדה שקית ניילון ובה קליע מצורף לפתק ועליו נרשם: "תג מחיר בקרוב". בעקבות האירוע, נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות. בין היתר נבדק האם קיים קשר לסירובו של גרובר להקים במת דתיים נפרדת ביום העצמאות. גובר עצמו הגיב ואמר: " אני בהלם נחצו כל הקווים. זו פעולת טרור לכל דבר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן