Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 09 במאי, 2017

השכנים למטה, תוצרת דטרויט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 השכנים למטה | The Ones Below, ערוץ Yes3 

דרמת מתח אלגנטית. קייט וג'סטין הם זוג צעיר ומבוסס, החי בדירה אופנתית בפרבר של לונדון, ומצפה בהתרגשות רבה להולדת בנם הראשון. כאשר הם שומעים שהשכנים החדשים נמצאים באותו מצב, הם מוצאים שפה משותפת ומתיידדים עמם. תוך זמן קצר, הופכת החברות לעוכרת שלווה וסודות אפלים צצים. שחקנים: קלמנס פוסי, סטיבן קמפבל מור, דיוויד מורסי, לורה בין. במאי: דיוויד פאר (התסריטאי של "האנה"). בריטניה, 2015. סרט מותח ועשוי בקפידה, בכורה מרשימה לבמאי. ציון: 

22:30 תוצרת דטרויט | Detroit Steel, ערוץ ההיסטוריה 

דטרויט, העיר המזוהה יותר מכל עם תעשיית הרכב בארצות הברית, נמצאת בעיצומו של קאמבק מרגש ללב הפועם של הכלכלה האמריקנית בשנים האחרונות, כשבונה המכוניות הקלאסיות – אדם ג'נאיי, הוא אחד הסמלים המובהקים להתאוששות הזו. ג'נאיי, שירש את האהבה למכוניות מסבו (שניהל סוכנות רכב מקומית של חברת 'פורד'), הצליח להפוך את המוסך שלו לעסק משגשג. מדי פרק, נצפה כיצד אדם וצוות עובדיו המוכשרים – סטיב-או, דאג ורון, אינם מסתפקים בשיפוץ סטנדרטי של רכבים, אלא יוצרים באמנות מכוניות שגורמות לראשים ברחוב להסתובב, ונמכרות לאחר מכן תמורת סכומי כסף גדולים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן