Skip to content

אטרקציות לטיול משפחתי בברצלונה

עוד מעט הקיץ מגיע, ואיתו מגיע גם החופש שכל הילדים מחכים לו – החופש הגדול. בתקופה הזאת משפחות רבות מחליטות לנצל את המאורע, ולבחור לעשות טיול משפחתי בחו"ל, שיהיה מהנה הן להורים והן לילדים. אחת הבעיות בטיולים המשפחתיים היא שהרבה פעמים בחופשות נוצר מצב בו הילדים אינם "מתלהבים" מהאטרקציה אליה מגיעים במהלך הטיול, והדבר גורם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד מעט הקיץ מגיע, ואיתו מגיע גם החופש שכל הילדים מחכים לו – החופש הגדול. בתקופה הזאת משפחות רבות מחליטות לנצל את המאורע, ולבחור לעשות טיול משפחתי בחו"ל, שיהיה מהנה הן להורים והן לילדים.

אחת הבעיות בטיולים המשפחתיים היא שהרבה פעמים בחופשות נוצר מצב בו הילדים אינם "מתלהבים" מהאטרקציה אליה מגיעים במהלך הטיול, והדבר גורם לאי נעימות ולפעמים אף לביטול האטרקציה שנקבעה לאותו יום, וחזרה למלון.

הפעם דאגנו להביא לכם 4 אטרקציות שמתאימות במיוחד לטיול משפחתי, המבטיחות שגם הילדים ייהנו. אז רגע אחרי שירדתם מהטיסה לברצלונה והתאקלמתם במלון, כתתו רגליכם והתכוננו לשעות של הנאה.

פארק המבוך של אורטה (Parc del Laberint D'Horta)

אם בא לכם להיכנס למבוך אמיתי שכולו צמחייה שופעת, כמעט כמו בסרטים – פארק המבוך של אורטה בברצלונה הוא המקום בשבילכם. מדובר בפארק גדול וידוע מאוד בברצלונה, עם הרבה צמחייה ואווירה רגועה, מקורות מים והרגשה של טבע.

הפארק מלא במבנים מרשימים לצד שיחים במגוון צורות, אך האטרקציה העיקרית בפארק היא המבוך עצמו. מרגע שנכנסים פנימה, מוקפים בשיחים גבוהים וצפופים והמטרה היא (כמובן) לנסות למצוא את דרככם החוצה. הילדים בטוח ייהנו במשך שעות, ואתם – ההורים – תוכלו לטייל בשקט בין גני הפארק. בהחלט טוויסט מעניין לביקור שלכם באחת הערים הססגוניות ביותר בספרד.

מוזיאון השוקולד של ברצלונה (Museu de la Xocolata)

ללא ספק אחת מהאטרקציות המיוחדות ביותר שיש לברצלונה להציע לכל אחד ואחת, ובמיוחד אם אתם חובבי מתוק (ובינינו, מי לא?).

במהלך הביקור יוסבר באמצעים מיוחדים כיצד מתחיל תהליך עשיית השוקולד, מקטיפת פולי הקקאו ועד הפיכתו לשוקולד כפי שאנו מכירים אותו. בנוס, המוזיאון מציע פסלי שוקולד אמיתיים, של דמויות מוכרות במיוחד לילדים – בובספוג, הדרדסים, שחקן קבוצת הכדורגל של ברצלונה, ליאונל מסי ועוד.

במוזיאון מועברות גם סדנאות שוקולד בהן יכולים המבקרים ליצור פסלי שוקולד משלהם וכן לצייר בשוקולד. הנאה מובטחת לכם ולילדים.

פורט אוונטורה (Port Aventura)

כנראה אחת האטרקציות המשפחתיות המהנות ביותר שיש לעיר ברצלונה להציע לכם. פורט אוונטורה הוא פארק השעשועים הגדול ביותר באירופה, במרחק של כשעה נסיעה מברצלונה. הפארק כולל יותר מ-30 מתקנים שונים, לצד מגוון רחב מאוד של הופעות ואירועים.

הפארק מחולק לחמישה עולמות שונים, על שם חמישה מקומות שונים בגלובוס: העולם הפולינזי, העולם הסיני, עולם מקסיקו, העולם המזרחי ועולם הים התיכון. במקום יש גם כמה סוגים שונים של מגלשות מים, ואף מסלולי גולף ברמות קושי שונות – ממתחילים ועד מקצוענים.

בנוסף חובבי האדרנלין ישמחו לגלות כמה וכמה סוגים של רכבות הרים במקום, חלקם מתאימים לילדים וחלקם הם כמה מהמהירים ביותר באירופה. אחת מהרכבות מגיעה למהירות של 135 קילומטר לשעה תוך 3 וחצי שניות – מעולה לכל מי שפחד הוא כוס התה שלו.

אצטדיון קאמפ נואו (Camp Nou Stadium)

אם כבר דיברנו קודם על פסל של ליאו מסי משוקולד, בברצלונה – איך לא – יש אפשרות לראות את השחקן והאגדה במציאות, במגרש הביתי שלו. הקאמפ נואו הוא האצטדיון הרשמי של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, אחת הקבוצות הטובות בעולם ללא כל ספק, ומועדון כדורגל עם היסטוריה מפוארת ביותר של חמש זכיות באליפות אירופה לצד 24 אליפויות ספרד.

באצטדיון יש אפשרות לביקור של תיירים במגרש עצמו, שם אפשר לעבור במנהרה של שחקני הקבוצה ולשבת שם בספסל של הסגל הראשון. בנוס, האצטדיון כולל מוזיאון (כן, כן – מה ששמעתם) בו ניתן לראות את כל התארים והגביעים בהם זכתה הקבוצה. ניתן גם להיכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה, ובמיוחד לאזור המוקדש למסי. מצוין לילדים חובבי ספורט, ומעריצי מסי בפרט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן