Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 18 במאי, 2017

ברוכים הבאים למייפייר, מדינת ג'ונס החופשית, הביטלס: שמונה ימים בשבוע – שנות ההופעות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 ברוכים הבאים למייפייר | Welcome to Mayfair, ערוץ החיים הטובים

דיוקן אינטימי של תושבי שכונת מייפייר היוקרתית שבלונדון. רחובות השכונה משמשים מעון לאריסטוקרטים ואוליגרכים, מאכלסים כ-20 מסעדות המעוטרות בכוכבי מישלן וכ-4,000 מלונות חמישה כוכבים. השכונה הנודעת היא קרקע לסיפורי אגדות שהתממשו וקפיטליזם בצורתו המזוקקת ביותר, כל אלו הופכים את מייפייר למרכז יחיד מסוגו של עושר ומותרות.

22:00 מדינת ג'ונס החופשית | Free State Of Jones, ערוץ Yes4

דרמת מלחמה המבוססת על סיפור אמיתי. בדרום הבוער של ארצות הברית בתקופת מלחמת האזרחים. ניוטיון נייט, חוואי דרומי ולוחם, מסרב להמשיך לקחת חלק בהתאכזרות לשחורים ומחליט לערוק. הוא נתקל בעריקים נוספים ובהנהגתו הם מנהלים מרי אלים למען השחורים במדינה. הם אף מקימים אוטונומיה שוויונית, ובנוסף להכל נושא נייט לאישה שפחה שחורה, ולראשונה בתולדות ארצות הברית חי זוג מעורב כבעל ואישה. שחקנים: מת'יו מקונוהיי, קרי ראסל. במאי: גארי רוס. ארה"ב, 2015. לסרט כוונות טובות וביצוע איכותי, אך לא מספיק כדי ליצור סיפור מעניין או מרגש. ציון: 

22:00 הביטלס: שמונה ימים בשבוע – שנות ההופעות | The Beatles: Eight Days a Week – The Touring Years, ערוץ Yes דוקו

ב-9 בפברואר, 1964, בשעה 20:12, אחרי הפסקת פרסומות, עלו ארבעה צעירים מליברפול לבימת התכנית של אד סאליבן ושינו את התרבות הפופולארית לנצח. בשנתיים שלאחר מכן, עד אוגוסט 1966, הם יופיעו 166 פעמים ב-15 מדינות וב-90 ערים מסביב לעולם. השנים הללו, עם מסעות ההופעות יוצאי הדופן, מתועדים בסרטו החדש של רון האוורד ("נפלאות התבונה"), תוך שימוש בחומרי ארכיון מרהיבים ונדירים שלא נראו קודם לכן. 137 דקות, בריטניה, 2016. לחובבי הלהקה זהו סרט אידיאלי, עם אינספור קטעי ארכיון מרשימים ומוזיקה מצויינת ברקע. ציון: 

 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן