Skip to content

שוחררו עצורי ההפגנה כנגד היועץ המשפטי לממשלה

בית משפט השלום שחרר 7 בני אדם שנעצרו אמש במהלך הפגנה שבועית מול ביתו של אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה כשהם קוראים לו להורות לחקור את ראש הממשלה ולשמור על הציבור ולא על נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

7 מפגינים שנעצרו אמש בהפגנה השבועית כנגד היועץ המשפטי לממשלה שוחררו הבוקר (ראשון) לאחר שחלקם חויבו להתרחק מבית היועה"מ וחלקם מפתח תקווה בכלל.
השבעה, מנחם (מני) נפתלי, דן פלמרי, אורה כהן דבי, ענבל חמידיס, יאיר סדקה, יורי פולשצוק ומרים סטריק, נעצרו אמש בפתח תקווה בעת ההפגנה השבועית  כנגד אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה כשהם מניפים כרזות וביניהן כאלו שקוראות למנדלבליט להפסיק לשמור על בנימין נתניהו ראש הממשלה ולשמור על הציבור. המשטרה שמודעת לסדרת ההפגנות כל מוצאי שבת, הגיעה מתוגברת בשוטרי מג"ב ובשלב מסוים דרשה מהמפגינים להפסיק לכרוז ולהתפזר. לאחר שאלו לא נענו החלו המעצרים.

המעצרים (צילום מסך)
המעצרים (צילום מסך)
כשאתה שומר עליו אתה לא שומר עלינו - כרזה מההפגנה
כשאתה שומר עליו אתה לא שומר עלינו - כרזה מההפגנה


מהמשטרה נמסר כי "בהמשך להפגנה אמש בקניון גנים בפ"ת, בה חלק מן המפגינים סירבו להישמע להוראות השוטרים תוך הפרעה לסדר הציבורי וחסימת הכביש, נעצרו שבעה מהמשתתפים בהפגנה, והובאו בפני בימ"ש זאת לאחר שסירבו לתנאי שחרור קצין המשטרה בתחנה".
הבוקר שחרר עודד מורנהו שופט בית המשפט השלום בפתח תקווה את השבעה והחליט כי "לאור האמור, ולבקשת המשטרה, הורה על שחרורם בערובה תוך התחייבות עצמית, ערבות צד ג׳, והפקדה במזומן, הרחקה מבית היועמ"ש (החשודים סדקה וסטריק) והרחקה מפתח תקווה (יתר החשודים)".
במשטרת ישראל דחו הבוקר את טענות המוחים לאלימות משטרתית שהופנתה כלפיהם. "במשטרת ישראל מביעים שאט נפש מן הניסיון הנואל לקושש כותרות בדרך של עימות עם השוטרים ופגיעה בעבודת השיטור ובתושבים ובני משפחותיהם. משטרת ישראל תתיר את חופש המחאה תוך שמירה על הסדר הציבורי ושמירה על שלטון החוק", לשון ההודעה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן