Skip to content

טראמפ הגיע לישראל: הסיפורים הקטנים מקבלת הפנים – הכל פייק

דונלד טראמפ נחת בישראל. בעת שכל התקשורת עסוקה בצילומים "הסטורים", מגפון מביא לכם את ה"פייק ניוז" שמייצרים עבורנו נכבדי ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פייק ראיון: הבוקר (ראשון)  הועלה לשידור בגל"צ אדם שהציג עצמו כנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. כשרק לאחר כמה דקות התברר למראיינים כי הוא אינו הנשיא; לראיון קדמה התכתבות עם גורם שהציג עצמו כנציג הבית הלבן, והציג גם מספרי טלפון של הבית הלבן. בהפקה היו משוכנעים כי מדובר בנשיא עצמו, וכי הוא עולה לשידור ממטוסו בדרך לישראל. הנשיא המתחזה עלה לשידור ואמר כי הוא נרגש לבקש בישראל וכי ארה"ב עומדת מאחורי ישראל ב-100%. הוא הוסיף כי הוא רוצה לעשות דיל בישראל, אך אינו יכול להבטיח דבר. גלי צה"ל כבר לא מדברים מהשטח, אלא גם מהשמיים.

סלפי (צילום: טוויטר@oren_haz)
סלפי (צילום: טוויטר@oren_haz)

פייק "טראמפ הישראלי": במהלך קבלת הפנים של נשיא ארה"ב בנתב"ג, עבר טראמפ ולחץ ידיים לכל הדרג המדיני הבכיר. לצד השרים והשגרירים, משך תשומת לב דווקא ח"כ אורן חזן, שבאופן בלתי צפוי "משך" את הנשיא לתמונה סלפי משותפת ואף גרם לרה"מ נתניהו לנסות ולגרום לו לחדול מהצילום, אך ללא הצלחה.  חזן: "סיפרתי לנשיא ש"הרבה אומרים שאני טראמפ הישראלי". טראמפ ענה: 'צריך עוד כמונו'".  שר מהליכוד התייחס לתמונה שצילם הח"כ עם הנשיא טראמפ: "אף אחד לא הזמין אותו לטקס, יו״ר הכנסת ניסה להילחם בו ולא ממש הצליח". דובר משרד החוץ הבהיר בתגובה כי המשרד הזמין לאירוע רק את הצמרת הבכירה של מדינת ישראל. "לצערנו, מספר אנשים שלא נכללו ברשימת הסגל הבכיר "התגנבו" לשורת לוחצי הידיים וחרף הפצרות גורמי המקצוע של משרד החוץ מיאנו לעזוב את השורה"

 

פייק תקשורת: בטקס קבלת-הפנים לטראמפ בנתב"ג, אמרה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו למלניה טראמפ, רעייתו של טראמפ כי "רוב העם בישראל אוהב אותנו, שלא כמו התקשורת" – וטראמפ השיב בהומור: "יש לנו הרבה במשותף".

פייק ניוז: במהלך סבב לחיצות הידיים בקבלת הפנים לנשיא ארה"ב, תאר שר המשטרה גלעד ארדן לטראמפ מה כוללת עבודתו וכדוגמא השתמש לשם כך בסיפור אירוע הדריסה הבוקר בת"א שלטענתו נבדק כאירוע טרור. האמירה עוררה לא מעט התנגדות, זאת משום שכבר שעתיים לפני כן הבהירה המשטרה כי מדובר היה בתאונת דרכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן