Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 27 במאי, 2017

נורם בעיר הגדולה, אהבה וידידות, אמא מתערבת, בייבי דאדי 6, 13 שעות: החיילים הסודיים של בנגזי, תוכנית אבא, הבחורה החדשה 6, המיק, דרך קלוברפילד 10, לעלות ברמה, שווים, קוסם השקרים, החתונה הגדולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:15 נורם בעיר הגדולה | Norm of the North, ערוץ Hot פאן

נורם הוא דוב לבן שיכול לדבר עם בני אדם. כאשר פרוייקט מגורים שאפתני מאיים על החיים בקוטב הצפוני, הוא נוסע לניו יורק, יחד עם חבריו הזעירים, למבצע הצלה. מדובבים לעברית: אורי זלצמן, שירלי לילו. במאי: טרבור וול. ארה"ב, 2016. משל מונפש אודות דוב קוטב השואף ללמד את הילדים לקח סביבתי, אבל בסופו של דבר בעיקר משעמם אותם. ציון: 

10:35 אהבה וידידות | Love & Friendship, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 19 במאי, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1
12:10 אמא מתערבת | The Meddler, ערוץ Hot גולד

דרמה קומית מחממת לב. שנתיים לאחר שבעלה נפטר, מארני עוד לא הצליחה להתרגל לחייה החדשים. היא מחליטה לעבור לקצה השני של המדינה על מנת להתגורר קרוב לבתה התסריטאית ולהכניס קצת צבע לחייה. למרות הכוונות הטובות, מערכת היחסים המחודשת בין השתיים לא תמיד פשוטה. שחקנים: סוזן סרנדון, רוז ביירן, ג'יי. קיי. סימונס. במאית: לורנה סקפריה ("דרושה חברה לסוף העולם"). ארה"ב, 2015. סרט המנסה בכל כוחו לרגש, אולם מי שעושה את העבודה באופן מובהק היא סרנדון, השווה כל רגע. ציון: 

17:25 בייבי דאדי 6 | Baby Daddy 6, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה מבית Freeform חוזרת בעונה שישית. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה, בן ממשיך לחפש אחר הבחורה שפגש חודש לפני כן במכבסה ובמונית, ריילי בהריון, חוששת מן הלידה ומהאימהות ובעיקר חשה חוסר נוחות מעינה המשגיחה של בוני ומבקשת מדני לעודד את בוני ובראד לצאת לטיול שלהם מסביב לעולם, אך רגע לפני שהם יוצאים, בראד נעצר באשמת הונאה ובוני מבקשת מריילי שתייצג אותו. טאקר חוזר מלוס אנג'לס ומסרב לשתף את חבריו בחוויה הקשה שעברה עליו שם.

17:40 13 שעות: החיילים הסודיים של בנגזי | i13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi, ערוץ Hot גולד

דרמת מלחמה. עלילת הסרט מתבססת על ספר שכתב עיתונאי בעקבות האירועים בשיתוף יחידת לוחמה סודית. בספטמבר 2012 הותקפה הקונסוליה האמריקנית בבנגאזי שבלוב על-ידי כוחות אל קעידה. יחידה חשאית מיוחדת המונה שישה אנשים בלבד ומבצעת משימות אבטחה עבור ה-CIA, מפרה את הוראות סוכנות הביון ומנסה לסייע לצוות השגרירות שהותקף ולחלץ את אנשיו. לאחר שהם מגלים כי השגריר האמריקני שהגיע לבקר במקום נהרג, הם נסוגים לבסיס סודי של ה-CIA השוכן במרחק ק"מ וחצי מהקונסוליה. כעת הם נאלצים, ללא כל סיוע נוסף, להדוף את המתקפה. שחקנים: ג'ון קרסינסקי, פבלו שרייבר, ג'יימס באדג' דייל. בימוי: מייקל ביי. ארה"ב, 2016. סרט סביר של ביי, אך לא מספיק מרגש או מחבר את הצופים עם הדמויות. ציון: 

17:50 תוכנית אבא | Man with a Plan, ערוץ Yes קומדי

מאט לבלאנק ("אפיזודס", "חברים") מככב בקומדיה החדשה על אב שמתחיל לבלות יותר זמן עם ילדיו כשאשתו יוצאת לעבודה מחוץ לבית, ומגלה את האמת שכל הורה חייב להכיר בה בשלב מסויים: המלאכים הקטנים שלו הם בעצם משוגעים. לאחר 13 שנים בהן היתה אמא במשרה מלאה, אנדי (ליסה סניידר) חוזרת לשוק העבודה, ואדם מרגיש שהוא מסוגל לתרום יותר בגידול הילדים, אבל נראה שהוא לא מודע לקושי הכרוך בהתנצחות קבועה עם שלושה ילדים שלא יכולים לחיות בלי Wi-Fi. קייט, ביתם הבכורה, מומחית במניפולציות, הבן האמצעי טדי, אינו מסוגל להשאיר את ידיו מחוץ למכנסיו, למרות תזכורות חוזרות ונשנות, והצעירה שלהם אמה, מתוחה מהכניסה לגן הילדים החדש. ובתוך כל התסבוכת, אחיו הבכור של אדם ושותפו לעסק דון (קווין נילון, "העשב של השכן"), מחלק לו עצות נוראיות באשר לניהול המשפחה. אבל בעידודה של אנדי ובעזרתם של החברים שלהם מארי (ג'סיקה צ'פין, "אפיזודס", "Veep") ולואל (מאט קוק, "הקאמבק", "תרגיע"), אדם משתלט על החבורה שלו, יוצר כללים חדשים ומגלה שהוא יכול לעמוד במשימה בכבוד. בעקבות הצלחתה הסדרה חודשה לעונה שנייה. ציון איי.אם.די.בי.: 6.7/10, עגבניות רקובות: 21%/100%, מטה-קריטיק: 36/100

18:15 הבחורה החדשה 6 | New Girl 6, ערוץ Yes קומדי

הסדרה הקומית בכיכובה של זואי דשאנל חוזרת. ספוילר – בפתיחת העונה, ג'ס מופתעת מעוצמת האהבה שהיא חשה כלפי ניק ואף אינה מסוגלת לדבר במחיצתו, לאחר שחזר במפתיע מוקדם מהצפוי, מחופשתו עם ריגן. שמדיט וסיסי מתקשים למצוא בית, וכשהם מנסים לפטר את סוכנת הנדל"ן שלהם, לסלי, אחותה הקטנה של אלי, וינסטון מציע שתמצא בית עבורו, כדי לחוס על רגשותיה, למרות שכלל אינו מחפש בית. במהלך העונה החבורה תצא לטיול שטח יוקרתי עבור רווקים מבחירה, תלווה את שמדיט לקבלת פרס בניו יורק למגינת ליבה של זואי שיש לה היסטוריה בעייתית עם העיר. סיסי ושמידט לא מצליחים לקבל החלטות עיצוביות לגבי ביתם החדש, וג'ס, ניק ו-וינסטון מחליטים לחפש שותף רביעי לדירה, במקום שמדיט.

18:40 המיק | The Mick, ערוץ Yes קומדי

קומדיית סינגל-קמרה חדשה שיצרו האחרים ג'ון צ'רנין ודייב צ'רנין ("פילדלפיה זורחת") אשר גם מפיקים אותה יחד עם קייטלין אולסון ("פילדלפיה זורחת") שמככבת בסדרה. מקנזי, הידועה גם בשם מיקי (אולסון), היא בחורה בטלנית ומרדנית שאוהבת לחגוג, אשר מוצאת את עצמה פתאום תקועה בעיירה קטנה ונאלצת לקבל על עצמה את גידול ילדיה של אחותה העשירה והמנוכרת, כשהיא ובעלה צריכים לברוח מארצות הברית כדי להימנע ממאסר באשמת הונאה. האחיינים של מיקי – סבינה בת ה-18, צעירה שאפתנית ויריבה ראויה למיקי, צ'יפ בן ה-13, נער יהיר, פושע צעיר בהתגלמות ובעל פרצוף שדורש סטירה, ובן בן ה-7, חנון מתוק ושברירי – הם כל מה שהיא מעולם לא רצתה. למרות זאת, היא נחושה לנצל את ההזדמנות ולהפוך את המפלצות הקטנות לחברים ישרים, חרוצים ומכובדים בחברה האנושית, דבר שהיא עצמה לא התנסתה בו מעולם. אימהות מעולם לא היתה חלק מסדר היום העתידי שלה, אבל הילדים האלו זקוקים באופן נואש להורה, ולמרות שכל חייה היתה חסרת אחריות, היא מגלה שאחריות ואימהות אינם הורסי מסיבות כמו שתמיד חשבה. ציון איי.אם.די.בי.: 7.8/10, עגבניות רקובות: 58%/100%, מטה-קריטיק: 50/100

20:10 דרך קלוברפילד 10 | i10 Cloverfield Lane, ערוץ Hot גולד

מותחן אימה. מישל מתעוררת במרתף צר ללא חלונות, המהווה לכאורה מקלט מנשורת גרעינית. האדם ששומר עליה טוען שהציל אותה ממתקפה כימית שכילתה את האזור ואת כל יושביו. אדם נוסף מגיע חסר נשימה למקלט ומאשר את הדברים. כעת מישל אמורה לבלות תקופה בלתי מוגבלת בזמן, עם שני גברים זרים וחשודים, בשטח מצומצם ומחניק, כאשר אחד מהם מציג את עצמו כמושיע – אבל לפרקים הוא נראה מוזר ומאיים למדי. גם אם היא חושדת בכוונות השניים ובאמיתות דבריהם, האם כדאי לה להסתכן ולנסות לצאת אל העולם שבחוץ? שחקנים: מרי אליזבת ווינסטד, ג'ון גודמן, ג'ון גלאגר ג'וניור, בראדלי קופר. בימוי: דן טרכטנברג. ארה"ב, 2016. מותחן קלאוסטרופובי המלוהק למופת אשר יחזיק את קהל הצופים באי ידיעה ובעיקר על קצה המושב. ציון: 

20:30 לעלות ברמה | Level Up, ערוץ Hot אקשן

מותחן בריטי שעלילתו נפרשת על פני יום אחד בחיים. מאט ואנה הם זוג צעיר. מאט הינו גבר אינטליגנטי אך מתוסכל שמרבה לבלות את זמנו במשחקי מחשב, ואילו חברתו נמצאת בתחילת קריירה חדשה ובטוחה יותר בעצמה. יום אחד, הוא מגלה כי בת זוגו לחיים נחטפה. החוטפים מאיימים לקפד את פתיל חייה אלא אם כן ישתף איתם פעולה וימלא משימה. הוא מולבש באפוד מסתורי שאליו מוצמדת חבילה ובאמצעות טלפון נייד נאמר לו לצאת למסע רגלי ברחובות לונדון. הבעיה היא שדמויות שונות מנסות לעכב אותו ולמנוע ממנו לבצע את המשימה הגורלית. שחקנים: ג'וש באומן, לילה מימאק, ניל מסקל. בימוי: אדם רנדל. ארה"ב, 2016.

22:00 שווים | Equals, ערוץ Yes2

סיפור אהבתם של שני צעירים בעולם אוטופי ללא רגשות. השניים מפתחים רגשות, בעקבות מחלה מסתורית שפקדה אותם, וההתאהבות שלהם מערערת את הסדר, בעולם שניקה מעצמו את 'חולשות המין האנושי'. שחקנים: ניקולס הולט, קריסטן סטיוארט, גאי פירס. במאי: דרייק דורמוס. ארה"ב, 2015. הסרט הוא חיזיון יפהפה, אולם זה לא מספיק לפצות על מחסור בעלילה ואווירת נדכאים. ציון: 

22:00 קוסם השקרים | אשף השקרים | The Wizard of Lies, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 23 במאי, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3
22:00 החתונה הגדולה | The Big Wedding, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 17 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן